"Jimin.. aq takut.. tolong aq.." "aq ada untuk lindung kau" air mata aq membasahi bahu jimin. Aq x pernah terpikir yg selama ni namja yg aq paling hargai wujud dlm hidup aq, berlakon depan aq. "jimin..." "ye?" "gumawo" "ape saje untuk kau. sekarang tidurlah." jimin tolong selimutkan aq. Dia bergerak ke katil dia tapi langkah dia terhenti bila aq tarik tangan dia. "Jimin.. temankan aq." Aq cakap dengan suara pecah sbb menangis. JImin senyum & angguk. Dia pengang tangan aq & duduk dekat kerusi yg ada kat tepi katil aq. Senyuman dia buatkan aq rasa tenang untuk tidur.
Esoknya
Aq terjaga di sbbkan getaran hp aq. Jungkook call, aq pon jawab. "Good morning Yebin~. oppa dh nk gerak gi hospital ni. Mcm mana keadaan yeb.." X sempat dia habiskan ayat dia, aq tekan end call. Tiba2 aq rasa menyapah dengar suara dia. Aq melepaskan nafas untuk tenangkan diri. Aq pandang kanan & nampak jimin tidur. Dia masih x lepaskan tangan aq. Aq x sangka dia nampak berbeza masa dia tidur. Mcm mana namja yg nampak hot/manly setiap masa kat sekolah & di gilai yeoja, bertukar menjadi namja yg cute & sangat innocent dlm masa yg kejap.
Jimin terjaga & gosok mata dia. Dengan muka ngantuk dia senyum kat aq. Aq tergelak sikit bila dia buat muka mcm tu. "selamat pagi, jimin" "hmm... knp x kejut ?" "kau tidur lena sangat aq takut nk ganggu" dia hanya gosok mata & menguap. Aq sebenarnya nk bagi tahu dia yg jungkook dlm perjalanan nk datang. "Jimin... sebenarnya jungkook.." "aq tahu dia dh nk sampai" "ape aq nk buat?" "terpulang [pada kau. Diri kau jadi kepautusan kau. Aq nk mandi." Jimin pergi meninggalkan aq sorang2.
Lebih kurang 2 minit lepas tu, jungkook sampai. Dia bawak chocolate untuk aq. " lega oppa bila yebin dh makin pulih. Knp end call tadi?" "line kat sini x bagus tu yg yebin end call. Jungkook..." "ye?" "Kita putus." "tapi knp? ape salah oppa?" hati aq jadi lagi sakit bila aq dengar perkataan, oppa. "X YAH BERLAKONLAH, AKU TAHULAH KAU COUPLE NGAN HYUNA. KAU COUPLE NGAN AKU SBB NK KENAKAN AKU DAN MALUKAN AKU MASA PESTA VALENTINE NANTI!!! " aq kata dengan marah kat dia.
"baguslah kalau kau tahu. X perlulah aq nk berlakon lagi. Dengar sini yebin, x de sape nk kau. Kau tu x layak ada kat sekolah tu. Kau patut bersyukur kau dpt tanggungan." Jungkook ckp sambil tolak kepala aq. Jungkook nampak air mata aq mengalir. Dia campak choocolate tu kat lantai & menjerit. Dia terus tinggalkan aq lepas dia buat mcm tu. Lepas dia keluar dari bilik tu, aq bangun & kutip chocolate tu satu persatu kedalam kotak.
Air mata aq x berhenti mengalir. Aq masih cuba kawal emosi aq. Air mata aq bertambah setiap kali aq kutip chocolate tu. Patut ke aq berhenti sekolah situ? Aq rasa tu jalan yg terbaik untuk aq. Kalau aq berhenti, aq dh x dpt tanggungan lagi. Nanti appa tiri aq kena bekerja lebih masa setiap hari. Tiba kepala aq sakit, Aq cuba berdiri tapi aq pengsan akhirnya. Sebelum aq pengsan aq dpt dengar jimin panggil nama aq "YEBIN!!!"
BERSAMBUNG>>>>>>>>>>
yebin nk berhenti? Mcm mana dengan jimin? sila komen & like
Hi guys. Admin perasan part sebelum ni & part ni, sedih je. Admin cuba buat part seterusnya lebih happy & mungkin ada byuntae. hahaha.
YOU ARE READING
Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)
Fiksi PenggemarYoo Yebin bdk senior kat sekolah. Tomboy?? bagi dia , dia x delah tomboy mana tapi itu gelaran satu sekolah bagi. Sebut je nama dia satu sekolah tahu. Dia tu atlet sekolah. Hampir semua sukan dia masuk. Dlm exam dia selalu dpt no.2 tapi dia x kesah...