Anne si Vera erau cele mai bune prietene si isi spuneau orice . Vera avea 21 ani , la fel si Anne . Bianca 17 de ani, o fata draguta, careia ii placea sa iasa la plimbare pe afara si sa asculte muzica. Ii placea de Alex, un baiat sportiv de aceeasi varsta cu a ei. Nicholas si Miruna erau buni prieteni, formand un cuplu. Care in cele din urma avea sa devina mai mult. Irina, amuzanta dar si serioasa cand venea vorba de ceva, la varsta de numai 16 de ani a reusit sa-si faca prieteni destul de rapid fiind prietenoasa si sociabila. Adrian, un elev nou al liceului in varsta de 20 de ani, s-a mutat in ultimul semestru din motive necunoscute. Gabriela era ''rivala'' Biancai in orice . Participa la tot ce participa si Bianca. Mihai avea 18 de ani, era genul de baiat tupeist dar cand venea vorba de ceva era ultimul care se baga. Denisa aka Deishi avea 18 de ani, ii place sa se distreze, era amuzanta dar si putin perversa.
Andrei, profesorul de sport al unui liceu din Bucuresti organizeaza impreuna cu alti colegi din alte licee un concurs cu diferite premii. Acestea vor fi anuntate in ultimele doua zile de inscriere . Directoarea anunta pe data de 1 iulie 2016 concursul si a dat drumul la inscrieri .
'' Concursul consta in 3 probe, cei ce vor trece de cele 3 probe vor afla ce vor avea de facut in a 4-a proba ''. Multi au spus ca este fake si nu au dorit sa se inscrie . In prima zi Andrei a fost dezamagit de lipsa de participanti. Incepand cu a doua zi au inceput cate 2-3 sa se inscrie si au ajuns la un numar de 20 de participanti. Veronica era deja cunoscuta ca si o pictorita inascuta in liceu si avea o imagine destul de buna . Colegii ei vazand ca s-a inscris, au urmat-o fara sa stea pe ganduri. A fost si singura care a intrebat de premii, auzind asta profesorul a inceput sa rada.
Andrei : draga Vera (asa o alinta el) premiile se vor anunta maine.
Zis si facut . Au terminat orele, tinand cont ca se apropia vacanta de vara multi dintre ei urmau sa dea bacul. Mergand spre casa, Vera si-a sunat prietenii sa iasa la o plimbare. Bianca , Corina si Denisa au ajuns mai devreme ca intotdeauna. Pe cand Anne era in club cu Miruna. Irina le-a spus ca nu poate iesi. Avea o problema de familie . Odata ajunsa Veronica, l-a adus si pe Nicholas care ratacea prin cartier. Au inceput sa discute despre marele concurs cu premii misterioase. Se tot intreba una pe alta ce crede ca ar putea fi . Nicholas se plictisise si voia sa plece . Atunci au ajuns Anne si Miruna, Miru il lua pe Nick de ureche spunand ''nono, nu pleci nicaieri''. Fetele au inceput sa rada.
Anne : ce frumos v-ar sta impreuna .
Nick se facu rosu si nu stia ce sa zica dar nu a observat nimeni asta. Noaptea trecu, Irina l-a sunat pe Nicholas cerandu-i sa iasa afara sa discute ceva. Erau prieteni buni si avea incredere ca nu le zice celorlalti.
Irina : asera am vorbit cu parintii si trebuie sa ne mutam ..
Nicholas : ce ? de ce ?
Irina : pentru ca tatal meu a gasit ceva mai bun de munca in alt oras si trebuie sa mergem cu el .
Nicholas : dar...
Irina : niciun dar, stiu de Miru
Nicholas : stiai ? dar nu am zis la nimeni
Irina : felul in care o privesti, e cam greu sa nu se observe, i-ai spus ce simti pentru ea ?
Nicholas : da ...suntem impreuna, asta voiam sa va spunem seara trecuta dar nu ai venit .
Au mers la scoala impreuna. Anne s-a inscris si ea vazand ce premii au pus. Biancai ii era teama dar Vera a convins-o sa se inscrie pentru ca era si ea acolo.
Anne, Bianca si Vera erau inscrise la concurs deja. Ceilalti prieteni nu au dorit sa se inscrie din diverse motive. Premiile erau '' o excursie la munte sau 200 de euro [de persoana]'' . Andrei a anuntat cand erau mai multi candidati ca vor fi mai multi castigatori nu doar unul singur si ca, concursul va fi tinut in echipe de cate doua persoane. Anne a ales-o imediat pe Vera stiind ca impreuna vor castiga usor. Bianca nu stia pe cine sa aleaga, avea un prieten comun cu Irina. Se numea Alex si avea 14 de ani. Era de treaba si se uita dragut la ea mai mereu. A mers la el si se facu rosie cand sa-l intrebe . Dar nu apuca sa intrebe deoarece el a zis repede '' da, vreau sa fac echipa cu tine'' . Concursul urma sa inceapa in mai putin de 24 ore si toti erau asa entuziasmati. Pe hol s-a strans grupul de prieteni. Nick le-a spus despre el si Miruna. Toate erau gen '' in sfarsit ati facut-o ''. Irina le-a spus ..desi era trista ca urma sa plece motivul pentru care nu a participat. Si-au petrecut ultima seara alaturi de ea .
CITEȘTI
Just an illusion
VampireUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...