Din cate stiti, Biancai i s-au intamplat lucruri foarte ciudate iar cei din jurul ei au ramas uimiti de puterea ei.
Tim, Hanna si Deishi au dus-o pe Bianca 'acasa' in munte, loc unde a si ramas timp de o saptamana. Aceasta respira dar nu s-a trezit in acest timp. Telefonul Biancai tot suna, Alex o cauta cu disperare. Nu mai stia nimic de ea de mult timp. Ana a iesit afara pentru ca simtea un miros ciudat, era acelasi necunoscut cu palton negru. Acesta avea gluga pusa in cap iar pe fata avea o masca.
Ana : arata-ti fata!
Necunoscutul : Nu am
Ana : ce esti ?
Necunoscutul : Din moment ce impartim acelasi sange ar fi trebuit sa iti dai seama
Ana : ce ?
Necunoscutul : Sunt descendentul lui Adrian Mikaelson la fel ca tine si Deishi
Ana : imposibil...Adrian...unde e ?
Necunoscutul : Nu stim, am primit ordine sa o protejam pe fata care acum doarme
Ana : ''nu stim '' ?! Cati sunteti ?
Necunoscutul : Unul dintre noi n-a rezistat schimbarii si a murit dar am ramas trei. Stiu ca va doriti razbunare dar clanul Lilith este prea puternic pentru voi copii.
Ana : Pe cine faci tu copil ? ( il impinse in spate )
Necunoscutul : Avea dreptate, te aprinzi cand auzi de el
Ana : e in viata ? ..
Necunoscutul insa a plecat aratandu-i insemnul de pe palton, acel {A} dar nu inainte de a-i spune ca e sange.
Ana a mers inauntru si le-a spus prietenilor ei ce s-a intamplat si ca n-are de ce sa se ingrijoreze din cauza necunoscutului dar sa fie cu ochii in patru pentru orice semnal de tradare.
Intre timp in Bucuresti, Alex si Irina se apropiau din ce in ce mai mult desi el se gandea numai la Bianca. Pe drum spre liceu telefonul lui a inceput sa sune, era Ana care i-a spus ca Bianca e bine si nu are de ce sa-si faca griji. Alex a inceput sa planga de fericire iar Irina i-a dat drumul la mana. Dar lui Alex nu prea-i pasa atat de mult.In Constanta, Anthony Garmant, liderul clanului Lilith a primit o vizita de la unul dintre vampirii lui fiind informat de lipsa asasinului sau. Acesta a pus zece dintre cei mai buni vampiri ai lui sa il caute si sa ii dea de veste deindata. Vampirul parasind sala, Anthony se indrepta spre tronul sau dar era ocupat. Era Necunoscutul care avea inima vampirului care tocmai iesise in mana.
Anthony : vrei sa pornesti un razboi ?
Necunoscutul : nu-ti dori ceva ce nu poti castiga!
Anthony : ai tupeul sa vi la mine, sa te asezi pe tronul meu si sa imi dai lectii ? Sti cine sunt ?
Necunoscutul : un vampir de mana a doua, mai exact, un gunoi!
Anthony mergea rapid spre el cu intentia de a-l ucide dar necunoscutul a aparut in spatele lui si i-a impins capul in pamant.
Necunoscutul : ar trebui sa inveti sa asculti in loc sa mori aiurea!
Anthony : Neno..
Necunoscutul : din acest moment razboiul a inceput. Ana este liderul inamic!
Anthony : Ana ?
Necunoscutul : ''Este cel mai mare clan existent, descendentii de drept ai lui Klaus Mikaelson.'' asta i-a spus unul dintre vampirii tai Anei inainte de a-l ucide. Avea dreptate doar pe jumatate iar asta va fi si cauza razboiului. Intr-o saptamana va veti intalni in Bacau dar nu veti fi singuri. Acolo va avea loc o schimbare radicala intre rase. Se va decide Rasa Dominanta din acest an !
Anthony : si daca refuz ?
Necunoscutul : te voi scoate pe tine si pe tot clanul tau in acest moment din calcul.
Anthony a acceptat imediat, necunoscutul a plecat lasandu-i o scrisoare.
Oare ce vrea sa faca acest Necunoscut ? Ce rost are sa porneasca un razboi intre rase ? Bacau...Bacau nu era locasul varcolacilor ?
Ei bine toate astea le veti afla in curand!
CITEȘTI
Just an illusion
VampirosUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...