The Last of Us

41 5 0
                                    



Alex iesi in graba crezand ca a patit ceva . Bianca plangea si se uita la el sperand ca DieKatze sa nu fie acolo . Si nu era nicaieri . Merse la ea luand-o in brate dar se auzea de departe o persoana care tot striga 'Adrian' cu o voce malefica . Era Jack si se indrepta spre Bianca .

Jack : omule daca nu imi spui unde este Adrian , aici vei sfarsi !

Bianca : e mort ! ce mai vrei de la el ?!

Alex: ce? e mort ? dar...

Jack : o sa ma asigur eu daca este sau nu ! ( Schimbandu-si ochii )

Alex se puse in fata ei aparand-o dar Jack nu era singur . Era cu fiul lui , Locky si inca doi varcolaci . Locky il prinse pe Alex de mana si il izbi de un zid si l-a lasat acolo crezand ca a murit . O luara pe Bianca cu ei si au plecat in cautarea lui Adrian .Deishi si ceilalti au ajuns la locas gasindu-l pe Tim sangerand , fusese muscat de un varcolac . Ana il intreba ce s-a intamplat .

Tim : Matheus ...

Ana : stiam ca nu trebuie sa avem incredere in el ! Dar e vampir , cum ai fost ranit ?

Tim : Matheus vorbea cu un varcolac si am auzit ce vorbeau , zicea ca mai are putin si face rost de locatia lui Adrian ca sa ii aduca pe Jack si haita dupa el .

Ana : Nu trebuia sa te las singur cu el .

Ana scoase sticluta si voia sa ii ofere jumatatea ramasa pentru a-i vindeca rana . Deishi o opri spunandu-i ca simte miros de vampir in apropriere . Ea cum era incepatoare avea simturile proaspat desoperite si erau mai puternice . Era Matheus , veni la ei cerandu-si scuze .

Matheus : imi pare rau , chiar mi-a placut sa stau cu voi ...

Ana : esti cu ei ! iti ofer o singura sansa sa pleci inainte sa sfarsesti de mana mea !

Matheus : asta nu se poate .

Locky venea din spatele lui si se uita la Deishi zambind ironic .

Locky : fata e la noi , o veti primi la schimb cu , corpul lui Adrian !

Deishi : ce fata ?!

Xander : Bianca ?

Locky il lua pe Matheus si plecara, dar nu inainte sa le spuna ''stiti unde ne gasiti !''. Ana ii aparu in fata lui Locky si ii infipse mana in inima oprindu-i orice control al nervilor .

Ana : esti pe teriitoriul lui KEN ! Niciun varcolac nu are voie aici , sunt ultimele tale cuvinte , alege-le bine !

Matheus a ramas ca si ceilalti surprins de puterea Anei . Avea ochii verzi ca si ai varcolacului . Deishi il opri pe Matheus care incerca sa il salveze pe Locky in timp ce Xander ii oferi sangele ramas lui Tim .

Locky : daca faci asta , vei porni un razboi cum nu a mai fost intre rasele noastre !

Ana : NOI am facut regulile astea ! varcolacii nu au voie in acesti munti , cei ce vin nu vor mai pleca ! Acest clan este primul clan !

Locky : Adrian nu e nimic altceva decat o corcitura !

Ana auzind asta ii scoase inima din piept si se uita la Matheus spunandu-i : daca te mai intorci vreodata asta va fi si soarta ta! El se sperie si pleca imediat fara sa priveasca inapoi . Xander si Tim o intrebara pe Ana ce este cu 'primul clan' si cu Adrian .

Ana : tinand cont ca voi doi sunteti singurii care au ramas alaturi de noi iar Deishi este parte din clan acum va voi spune . Dar cu o conditie ! Daca va afla cineva indiferent ca e om , vampir sau orice alta rasa veti sfarsi in urmatoarea secunda !

Just an illusionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum