I'm Back!

44 6 0
                                    



Dupa cum bine stiti in urma cu doua zile Jack si-a intalnit fiul omorat de catre Adrian cu ajutorul vrajitoarei. Dar aceasta nu avea de gand sa il ajute si in lupta cu vampirii. Dupa ce l-a readus pe Locky inapoi le-a spus sa plece si sa nu se mai intoarca. Acestia au plecat multumindu-i Monikai uitand de Adrian. Vazandu-si fiul in viata i-a facut inima mai buna. Mergand spre Bacau au dat de un vampir ce le-a iesit in cale spunandu-le ca nu au voie sa treaca decat daca-l pot dobora. Jack s-a uitat la el si l-a intrebat daca stie ce sunt. Vampirul nu a stat la intrebari si ataca, Locky se aseza jos in timp ce tatal lui era atacat de catre vampir. Niciunul dintre ei nu stiau ce i-a facut vrajitoarea in timp ce acesta avea ochii inchisi dar aveau sa afle acum. Jack inca avea putere dar era doar pentru ca avea in jur de 45 ani si se lupta cu vampirul. Acesta-l musca pe Jack dar rana nu i se vindeca. Locky vazand acest lucru s-a ridicat si i-a infipt mana in gat vampirului, poruncindu-i sa ii dea sange tatalui sau. I-a dat sange de la incheietura mainii apoi a fost ucis fara mila de catre Locky. Si-au continuat drumul dar Jack era speriat, nu stia ce se intampla cu el. Locky i-a spus ca nu mai avea mirosul la fel, ci de om.

Jack: e imposibil !

Locky: ai facut ceva in timp ce eu eram adus inapoi ?

Jack: vrajitoarea mi-a spus sa inchid ochii, apoi am simtit o caldura dar credeam ca e de la foc

Locky: se pare ca blestemul lupului a fost ridicat si ai redevenit om.

Au ajuns in cele din urma in Bacau, loc in care membrii haitei isi asteptau Alpha-ul care intarzia. Jack intrand pe usa, haita incerca sa-l atace pentru ca mirosea a om. Locky ii opri, acestia intreband cine este.

Jack: el este fiul meu si Alpha-ul acestei haite incepand cu acest moment. Este cineva impotriva acestei decizii?!

Niciunul dintre ei nu au avut de obiectat dar au intrebat de ce miroase a om.

Jack: am gasit un spray cu miros de om si am vrut sa-l incerc. (razand)

Locky: nu avem de ce sa-i mintim, vrajitoarea i-a omorat pe cei trei care au mers cu tatal meu dar cand am aparut eu, i-a ridicat blestemul de frica ca eram doi varcolaci prea aproape de ea.

 Tatal meu va sta cu noi de acum iar cine il va atinge va muri instant. Asta e lege! In aceeasi zi, Mihaela si Vlad au mers in Sinaia in speranta sa dea de un vampir din clanul Lilith si au ramas peste noapte asteptand.

In Bucuresti lucruri au luat o intorsatura dramatica in momentul in care Bianca mergea cu Denisa de mana pe strada. Denisa se uita la vitrina unui magazin de pe partea cealalta a scolii, timp in care Bianca o striga sa treaca strada, semaforul avand culoarea rosie. O masina de culoare albastra venea in viteza, soferul avea castile puse in ureche si se presupune ca vorbea la telefon. Acesta intra in Bianca aruncand-o cinci metri in fata. Denisa a auzit masina prea tarziu, a mers la Bianca si fugi. Ajunse pe o casa si o suna de graba pe Ana. I-a spus ce s-a intamplat si nu stia ce sa faca.

Ana: trebuie sa o salvezi!

Deishi: dar, dupa ce voi face?

Ana: o duci la spital si spui ca a avut un accident, astepti sa o duca intr-un salon apoi ii oferi sangele tau.

Deishi ii multumi de idee si se indrepta spre spital. Telefonul Biancai suna, Alex o suna ca s-o intrebe daca ar dori sa iasa pe afara. Cand au ajuns la spital, Denisa il suna de pe telefonul ei informandu-l ca a avut un accident. Alex le-a dat de veste Irinei si Gabrielei. Impreuna cu cele doua, a mers la spital sa o viziteze pe Bianca. Ajunsi acolo il intreba pe doctor care e starea Biancai spunandu-i ca este iubitul ei. Doctorul i-a pus mana pe umar si i-a sugerat sa mearga cativa pasi.

Just an illusionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum