Alex o lua de mana pe Bianca iar flacarile disparura . Erau speriati si nu stiau ce sa faca . Au incercat sa dea de Deishi dar nu reuseau . Au vorbit cu Ana iar aceasta o trimise pe Deishi la ei . Adrian , Tim si ceilalti erau prin padure . Se intrebau unde este Matheus . Ei bine acesta era in Bucuresti in apropriere de casa Biancai . Voia sa se duca sa o avertizeze de DieKatze dar Jack il opri . Ii infipse mana in inima intreband unde este fiul lui .
Matheus : e mort ! iar tu il vei urma curand !
Jack il omora si se duse la haita lui sa ii adune . Deishi a luat-o pe Bianca si au mers sa caute o vrajitoare la care Ana i-a spus sa se duca . Odata ajunse la vrajitoarea , au aflat ca DieKatze este un demon care va bantui sufletul persoanei care-l va sigila .
Vrajitoarea : dar poti scapa in doua feluri de el definitiv .
Bianca : fac orice !
Vrajitoarea : Trebuie sa mori sau sa omori o persoana draga tie , astfel sufletul tau nu va mai ramane pur .
Deishi o lua pe Bianca si plecara spunand ca e imposibil . Irina s-a intors la parintii ei in timp ce Anne si Vera se intalnisera cu Mihai si Cori . Cei doi le-au spus ca formeaza un cuplu acum si au fost felicitati de cele doua .
Anne : las' ca te bat eu pe tine intr-o zi !
Mihai nu stia daca se refera la el . Au mers la o terasa ca sa mai vorbeasca . Xanderi impreuna cu Tim ii aratau imprejurimile Hannei . Adrian vazu ca Ana statea retrasa pe marginea muntelui uitandu-se in departare .
Adrian : ce s-a intamplat ?
Ana : oare am facut bine cu Locky ?
Adrian : da , varcolacii nu au ce cauta in aceasta zona . Ana , trebuie sa vorbim despre ceva !
Ana : da ?
Adrian : nu aici , in 10 minute in pestera .
Ana : ok , daca e necesar .
Intre timp Deishi ajunse acasa cu Bianca . Bianca-i ceru sa se duca la magazin sa cumpere ceva de mancare . Jack astepta ca Deishi sa plece ca sa ii ordone unuia din haita lui sa o ia pe Bianca . Odata luata ostatica , au mers spre Sinaia pentru ca stiau unde a mers fiul lui . Pe drum Jack incepu sa rada .
Bianca : ce e asa amuzant ?
Jack : ai aflat de DieKatze in final ?
Bianca : ...
Jack : se pare ca da , il vei omora sau te vei omora ?
Bianca : dispari ! .
Bianca nu mai spuse nimic tot drumul , Deishi vazand ca nu e Bianca acasa scapa cumparaturile jos si fugi dupa mirosul de varcolac . Apropiindu-se de ei isi dadu seama ca sunt prea multi si o lua pe scurtatura pe care Adrian i-a aratat-o in urma cu ceva timp in caz ca trebuia sa se grabeasca spre casa . Ana ajunse la pestera unde Adrian o astepta .
Adrian : ai ajuns
Ana : da , ce era asa important ?
Adrian : trebuie sa iti arat ceva .
In pestera era o usa secreta care te ducea mai adanc sub munte .Pe peretii acelei camere in care-au ajuns erau inscriptii vechi in care era aratata o poveste . Povestea lui Klaus cum si-a omorat mama (vrajitoarea originala) . Alaturi de asta cineva a continuat sa scrie ceva . Erau doi copii sub semnul hybridului , Hope si Adrian . Se arata ca intr-o zi cei doi vor fi alaturi de tatal lor iar familia Originala va triumfa iar si iar .
Ana : dar , de ce imi arati mie aceste lucruri ? Este familia ta .
Adrian : Ana , uita-te la mine .
CITEȘTI
Just an illusion
VampireUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...