Jack cauta cativa muritori si le-a propus o viata mult mai buna, alaturi de el. Astfel refacandu-si haita si indeplinind cererea vrajitoarei. Intre timp in Sinaia mirosul de sange se simtea din departare. Motiv pentru care Ana alaturi de Mihaela, Vlad si Tim au mers sa vada despre ce este vorba, fiind la granita cu teriitoriul lor si cel inamic. Xander a ramas de paza si sa se mai antreneze cu Hannah.
Ajunsi la locul unde mirosul devenise deja foarte puternic, au gasit oamenii morti, de parca ar fi fost un macel nu un razboi. Nu departe de ei, se afla un vampir care tocmai muscase o fata de gat. Nu apuca sa o sece de sange deoarece Tim ii prinsese mana. Vampirul se uita spre el si incerca sa il atace, dar nu avea sanse unui vampir care se antrena zilnic timp de 150 de ani. Tim il izbi de peretele din stanga lui si il intreba de ce a atacat oameni nevinovati.Vampirul : Nu sunt singur, ceilalti tocmai au plecat, a-ti face bine sa nu ne stati in cale daca stiti ce e bine pentru voi. Suntem Clanul Lilith !
Mihaela auzind numele clanului se uita spre Vlad si ambii au scos coltii. Ana ii opri pentru ca se indreptau spre el.
Ana : Ce e in neregula cu voi doi ?
Mihaela : Acel clan este motivul pentru care noi suntem vampiri, ne-au ucis familiile si au lasat cativa in viata la marginea Aradului, este un sat parasit. Loc in care familiile noastre s-au stabilit de multi ani. Ne-au
luat la ei, transformandu-ne in vampiri pentru a-si face clanul mai mare. Dupa un an am reusit sa fugim, moment in care ne-ati gasit si ne-ati oferit sansa de a intra intr-un clan care stie ce inseamna prietenia.
Vampirul : Ar trebui sa fiti recunoscatori ca nu v-am omorat atunci insectelor!
Tim il impinse mai mult in zid spunandu-i sa taca cand unul de-ai lor vorbeste.
Ana : Lasa-l in viata, inca mai avem nevoie de el. De ce a-ti atacat acest loc, stiind ca nu este teriitoriul vostru ?
Vampirul : Noi avem toate zonele din lume. Este cel mai mare clan existent, descendentii de drept ai lui Klaus Mikaelson.
Ana auzind numele familiei originale isi schimba ochii in verzi si se indrepta spre el.
Ana : Iti permiti sa pronunti acel nume de parca ar fi un simplu nume ?! Cine este liderul vostru ?
Vampirul : Anthony Garmant, cel mai puternic vampir din lume. Daca sti ce e bine pentru tine, o sa ma lasi in viata sau vei plati.
Ana il ridica intr-o mana, inainte de a-i scoate inima, Tim ii reteza capul spunandu-i ca nu e nevoie sa-si murdareasca mainile cu sangele unui infect.
Ana : E ca multi anii, doar un pion in lupta altora pentru putere. La urma urmei, nu conteaza ca esti om, vrajitor, varcolac sau vampir. Toti fug dupa putere.
Mihaela : Ce vom face acum ?
Vlad ii ceru Anei sa le ofere acelasi antrenament pe care i-l ofereau si Hannei chiar daca era mai sever. Zis si facut. Intorsi acasa, au vorbit cu Xander si Hanna despre ce s-a intamplat.
Noaptea se lasa, in Bucuresti lucrurile aveau sa mearga mai bine pentru anumite persoane printre care si Bianca. Care nu demult isi pierduse cea mai buna prietena, Denisa. Nestiind ca sta chiar in fata sa, avea de gand sa se imprieteneasca cu Denisa ( Deishi ) . Mergand seara spre casa auzi o un zgomot pe acoperisul unei case, se uita rapid in spate si vazu doar o pisica neagra. Isi continua drumul spre parc, loc in care Alex o astepta.In timp ce ei se plimbau prin parc.
In munti o fata se plimba, era Ana. Incepu ploaia si se uita in sus, ploaia ii placea inca de mica desi parintii ei nu o lasau prea mult ca sa nu raceasca. Ploaia ii trezi multe amintiri. Dar una din cele mai placute, era atunci cand l-a cunoscut pe Adrian.
CITEȘTI
Just an illusion
VampiriUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...