The Story of DieKatze

109 10 14
                                    


Colegul Hannei s-a dus in cabana sa stranga lucrurile ca sa plece. Apoi se auzi un tipat, ceilalti au mers imediat dupa el. Nu mai era acolo, era doar o pata de sange care ducea spre geam. Dar acolo se si termina urma, mirosul sangelui inca ramanand in aer. Copii erau ingroziti deja. Adrian a mers la Hannah si i-a zis ca este DieKatze.  Hannah i-a strans pe toti, spunand ca nu au voie sa se mai desparta incepand din acel moment . Vera si celelalte fete au mers sa-si stranga lucrurile urmand sa se mute  cu totii in cabana baietilor pentru ca era mai sigura avand doar un singur geam si doar o usa. Adrian incepu sa le spuna ca este DieKatze, dar cu totii erau nedumeriti ''. Cum a disparut ? Ce a fost asta ?'' Si nimeni nu stia ce sa mai faca sau ce sa spuna.

Mihai : data viitoare cand mai vine il bat de nu se vede!

Bianca : de ce n-ai facut asta si acum ?

Mihai : pentru ca te protejam de caine.

Adrian : cainele nu venea dupa ea! el simte frica, venea dupa tine Mihai .

Hannah i-a cerut sa le spuna tot ce stie despre DieKatze si de unde stie aceste lucruri. Adrian incepu sa le spuna cu lux de amanunte Legenda din M-tii Bucegi.

- Acum 50 ani un grup de 10 persoane a mers spre munte cautand ceea ce este in varful lui, dar doar unul dintre ei s-a intors si acela fiind ranit. A inceput sa spuna ca unul dintre ei a ajuns in varful muntelui, apoi s-a intors si incepuse sa se comporte ciudat. In seara in care s-a intors a ucis 2 dintre colegii lui, corpurile acestora fiind negasite. El credea ca a scapat de corpuri pentru a nu fi suspect. Dar nu era asa, le-a spus ca i-a mancat si ca i-a placut. Corpul incepea sa i se schimbe , din copilul de nici 25 ani devenise mare, solid si chiar batran undeva la 40 ani. Avea un caine cu el si a scris pe una dintre pancarte '' DieKatze '' . Apoi omul a fost considerat nebun si inchis intr-un centru pentru nebuni. Muntele a fost cercetat de jos pana sus de autoritati, au fost gasite doar unele parti din corpul unei femei si craniul unui barbat putin crapat in frunte -

Adrian : Si de atunci, in ultimii 49 de ani nimeni nu a mai venit aici .

Anne : Dar de unde stii toate astea ?

Adrian : Imi plac legendele si lucrurile misterioase .

Vera : Dar nu are nicio logica, este scrie pe pistolul ei ''die'' nu pe-al lui .

Cu totii au adormit mai putin Adrian, Bianca se tot intorcea si la un momentdat a deschis ochii uitandu-se spre geam. Acolo era Alex care vorbea cu Adrian. Ii cerea sa aibe grija de Bianca daca el avea sa pateasca ceva. Dar nu se ridica pentru a asculta ceea ce vorbeau .

Alex : Daca e asa cum zici tu sau e un psihopat atunci nu putem sti ce se va intampla .

Adrian : Atata timp cat sunt aici te asigur ca nu va pati nimic, si nici tu ! Nu imi las prietenii sa pateasca nimic ! Nu din nou !

Alex : Multumesc .

Bianca adormi cu gandul la ce a vrut sa zica prin '' Nu din nou ! ''.
Veni dimineata, telefonul Verei a inceput sa sune . Se trezi si se uita cine suna. Era Denisa si i-a trimis un mesaj '' suna-ma urgent ! s-a intamplat ceva ! ''. Si asa si facu, o suna imedit si intreba ce s-a intamplat .

Denisa : ei bine, sunt in Sinaia !

Vera : dar cum ?

Denisa : parintii mei si-au luat concediu si am venit la munte . Aici sunteti si voi, nu ? Poate ne vedem azi, ar fi super, imi e dor de voi!

Vera : si mie dar aici se intampla lucruri ciudate ...

Denisa : ciudat ? stii ca-mi plac astfel de lucruri pe langa cele perverse

Just an illusionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum