Au trecut doua saptamani de cand Ana a trebuit sa isi ingroape doi membri ai clanului. Tim a aflat intre timp ca, clanul Lilith este de vina pentru moartea celor doi.Intorsi acasa, Ana le-a spus ca nu vor ramane nepedepsiti pentru ce au facut.
Tim: dar..este cel mai puternic clan
Ana: nu e vorba ca este cel mai puternic sau cel mai mare, adevarata putere e aceea cand te ridici de fiecare data cand sti ca e pentru familia ta!
Tim: familie ?
Ana: cu totii suntem o familie, as face acelasi lucru si pentru voi!
Xander: a avut dreptate alegandu-te pe tine, ai caracter de lider
Hannah: ar trebui sa ma intorc in Bucuresti cu Tim sa ii supraveghem pe vampiri
Ana: bine, dar aveti grija la Jack, daca este adevarat ce am auzit de la Deishi atunci Locky este un posibil dusman.
Cei doi au plecat deindata spre capitala. Loc in care Alex isi astepta iubita sa vina acasa dar parca aceasta nu mai venea. Dar fara sa vrea a inceput sa se apropie de Irina. Acestia mergeau spre scoala dar cum afara incepea sa fie din ce in ce mai frig. Alex i-a oferit geaca lui Irinei. Aceasta l-a luat in brate si il tinea de mana de parca era iubitul ei.
In Constanta, Deishi o urmarea pe Bianca care s-a oprit in loc pentru ca a auzit un tipat, apoi s-a indreptat spre acel loc. Era Chris Moldawi, a ucis femeia care tipase. Bianca l-a intrebat de ce a omorat-o si cine este. Insa acesta s-a dus in spatele ei si o musca, dar nu a apucat s-o omoare. Deishi a aparut si l-a impins de langa ea. Bianca-i vazu chipul spunand ' Denisa ? ' apoi a lesinat. Deishi i-a oferit sangele ei apoi s-a indreptat spre Chris spunandu-i sa nu incerce nicio smecherie cu ea pentru ca nu avea sa functioneze.
Chris: ce e asa special la ea?
Deishi: ha?
Chris: cand am gustat-o am simtit ceva diferit, e om ?
Deishi: da! dar nu conteaza asta! esti din clanul Lilith?
Chris: sti acel nume si-l spui pe un ton atat de josnic?
Deishi: deci da, voi i-ati ucis pe prietenii nostri!
Chris: daca te referi la cei doi fugari, sa sti ca mi-a facut o nespusa placere sa-i privesc in ochi in timp ce mureau
Deishi s-a apropiat de el dar Chris i-a spus sa se uite la fata, aceasta s-a uitat. A vazut ca muscatura nu i se vindeca.Cand s-a intors spre el, plecase deja. S-a dus repede la Bianca si a inceput sa planga. A sunat-o pe Ana si i-a spus ce s-a intamplat. Ana i-a informat pe Tim si pe Hannah, cei doi au mers imediat la Deishi. Au decis sa o duca 'acasa' in munti dar au fost opriti de catre Chris. Cu totii stiau ca el a fost cel ce le-a omorat prietenii. Tim s-a pus in fata Biancai care inca era lesinata. Hannah nu a apucat sa faca nimic, pumnalul lui Chris era deja infipt in spatele ei dar nu i-a atins inima. Chris a inceput sa rada spunand ca a scos unul din ei din jos atat de rapid. Deishi a mers in fata lui si l-a prins de mana, nelasandu-l sa se apropie de Bianca. Insa nu putea sa-l opreasca, era un asasin foarte bun si stia sa se lupte mult mai bine decat cei trei. In timp ce Tim se ducea s-o ajute pe Hannah, Chris i-a intors capul la spate lui Deishi si se indrepta spre fata cu o pofta de sange mai mare ca niciodata. Bianca s-a trezit si a vazut-o pe Denisa ( noua sa prietena ) cum era intinsa pe jos si pe Chris cum se indrepta spre ea.
Tim: Deishi!!
Hannah: lasa-ma pe mine, ajut-o pe Bianca! O sa avem grija si de Deishi dupa ce-l eliminam pe el.
Bianca: Tim...Hannah ..DEISHI?!
Tim: Ea...Denisa e Deishi..
Bianca a inceput sa tipe atat de tare incat toti au ramas nemiscati. Lacrimile din ochii ei deveneau rosii ca si sangele, o lumina alba a aparut in dreptul inimii sale.
Chris: stiam eu ca nu esti om!
Tim: ce se intampla? Bianca ... ?
Insa aceasta nu mai era constienta, durerea pe care-a simtit-o cand si-a vazut prietena 'moarta' i-a aprins ceva in ea. Si-a apropiat mainile apoi a facut un semn si i-a aruncat pe toti, inclusiv pe Deishi la o distanta destul de mare de ea. Rana ei nu mai era, de parca nimic nu i s-a intamplat.
Chris a incercat sa profite de ocazia ca toti erau pe jos si s-a repezit spre Bianca. Dar cand s-a apropiat de ea nu isi mai putea controla corpul. Ochii fetei erau albi intr-un contur albastru inchis. L-a ridicat pe vampir fara sa-l atinga si l-a intrebat care ii este ultima dorinta, insa vocea nu mai era de om dar nici de orice altceva cunoscut. Era ceva diferit la ea, se auzea de parca vorbea in ecou sau de parca era posedata de ceva. Chris i-a spus sa dispara. Bianca se uita spre pumnalul ce era infipt in Hannah, l-a ridicat si i l-a infipt vampirului in inima. Apoi fata a lesinat.
Deishi si-a revenit si a mers repede la ea, i-a intrebat pe cei doi ce s-a intamplat. Cand a auzit nu i-a venit sa creada. Si-au continuat drumul spre 'casa', loc unde Ana si Xander ii asteptau cu nerabdare. Dar Deishi le-a cerut celor doi sa spuna nimic pana nu ajung acasa. Monik a simtit o schimbare si s-a trezit, s-a uitat intr-un glob sa vada ce s-a intamplat dar nu aparea nimic.
Ce s-a intamplat cu Bianca ? Oare cat timp ii va lua liderului din clanul Lilith sa-si dea seama ca asasinul lui nu se intoarce?Ei bine, toate acestea o sa le aflati in curand!
CITEȘTI
Just an illusion
VampireUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...