*Memories*

58 4 9
                                    


A trecut ceva timp de cand Necunoscutul i-a vizitat pe fiecare in parte si le-a propus sa porneasca un razboi intre rase. Timp in care nimeni nu a stat degeaba.

Bianca si Deishi erau iar prietene dar Bianca a ales sa ramana pentru moment langa ea decat sa se intoarca in oras. Tim, Hanna si Xander s-au antrenat zilnic cu Ana pentru lupta ce avea sa urmeze.Ana le-a cerut sa nu ii spuna nimic Biancai despre ce s-a intamplat cu Chris Moldawi. Deishi o tinea mai mereu ocupata pe Bianca ca sa nu observe ca ceva rau urma sa se intample.

Probabil va intrebati unde este Adrian si unde s-a dus dupa ce a plecat de langa Anne. Ei bine aceasta s-a intors in asa-zisa casa la care se gandea sa o aibe dupa ce-si elibera tatal. Daca va aduceti aminte, Amy 'a fost' o parte din viata lui. Constanta fiind locul in care s-au cunoscut acolo si-au ales si casa. Ajuns acolo a intrat in casa si ii treceau tot felul de amintiri prin fata ochilor de cand totul era diferit.

De cand nu stia nimic de tatal lui. A iesit cand s-a lasat seara afara si a vazut o fetita care era alergata de un caine. A mers la ea iar cainele s-a apropiat de el si l-a lasat sa-l mangaie. A intrebat-o pe fata cum se numeste.

Fata: ma numesc Corina, dar tu ?

Adrian: eu ma numesc Adrian, cati ani ai ?

Fata: implinesc 20 curand, dar tu ?

Adrian: varsta nu conteaza, nu ? Poti sa-mi spui ceva Corina ?

Corina: desigur, dar hai sa ne asezam ca sunt rupta de oboseala.

Adrian: de cum te-am vazut am stiut ca e ceva diferit la tine atunci dar te-ai schimbat

Corina: de atunci ?

Adrian: a trecut ceva timp dar nu mai conteaza acum, oricat ar trece ma voi intoarce dar vei fi bine pentru ca esti puternica

Corina: scuza-ma, dar ne cunoastem ?

Adrian: doar ce ne-am cunoscut dar trebuie sa plec, ne mai vedem!

Zis si facut, Adrian a plecat si a mers la casa Corinei, astepta sa ajunga acasa. Odata ce a ajuns acolo, un barbat a iesit din casa si a luat-o in brate. Adrian vazand asta a stiut c-a luat decizia corecta pe atunci.
Dar ceva nu era bine, totul era prea frumos, prea liniste fata de cum obisnuia sa fie pe cand traia acolo. A asteptat pe casa ei pana s-a facut dimineata, odata ce ambii au plecat de acasa si a intrat sa vada ce se intampla.
A cautat ce a cautat, a gasit cateva facturi si toate erau pe acelasi nume Anthony Garmant. Nestiind cine este s-a dus din bar in bar sa intrebe cine este tipul. La un momentdat la tejghia era un tanar cu parul blond si a impins o bere catre Adrian.

El: vrei sa-l gasesti pe Anthony ?

Adrian: da

El: te va gasi el pe tine!

Adrian: abia astept, spune-i sa vina in fata barului intr-o ora!

El: Anthony nu primeste ordine!

Adrian a inceput sa rada si l-a aruncat pe respectivul afara prin geam.

Adrian: acum presupun ca va veni

Barmanul: va multumesc domnule, va pot servi cu ceva?

Adrian: doar o informatie, de cand e Antony aici ?

Barmanul: de cand Amy a plecat

Adrian: o stiai pe Amy ?

Barmanul: acea tanara care mereu ma saluta cand venea de la scoala, imi era draga si tineam la ea ca la fiica mea

Adrian: multumesc

Barmanul: e ok ?

Adrian: sper doar ca e bine acolo unde e acum, doar atat pot spune.

Timpul trece destul de rapid cand te intinzi la vorba iar usa de la intrare s-a auzit deodata. Erau doi barbati care i-au spus lui Adrian sa iasa afara ca sa nu faca mizerie in acel bar.

Adrian a iesit afara si l-a vazut pe 'maretul' Anthony.

Adrian: Bun, deci sa inteleg ca voi sunteti lacheii lui Anthony.

Anthony: Ai ceva tupeu in tine baiatule, sa intrii in casa mea si sa imi arunci oamenii afara ?

Adrian: Casa ta?

Anthony: Exact!

Adrian: Daca Amy era aici in clipa asta erai 'cazut' demult...

Anthony: Amy?

Adrian: Spune-mi Anthony, ce e iubirea ?

Anthony: baieti, luati-l pe acest umil om si ocupati-va de el la marginea casei mele.

Adrian i-a smuls capul unuia din cei doi, celalalt ramanand pe loc

Adrian: Iubirea este un blestem dar in acelasi timp si o binecuvantare, uneori te face sa te pierzi in vise, alteori sa faci visele realitate.

Anthony: Cine esti ?

Adrian: Ai venit aici doar ca sa iei bani de la oameni ? Am vazut ca tu iei taxe de protectie de la oameni nevinovati!

Anthony: Nu ai tu treaba cu ce fac eu!

Adrian: Lilith ? De moment sa lasam asa, dar sa nu mai vad vreo taxa luata de la oamenii de rand sau va rad pe toti! Ar trebui sa va ascundeti nu sa

atrageti atentia din capatul celalalt al tarii!

Anthony: Si totusi, cine esti tu sa imi spui mie ce sa fac ?

Mana dreapta a lui Adrian a inceput sa sangereze dupa ce a darmat un zid de langa ei. Dar rana i s-a vindecat foarte rapid.

Adrian: Crede-ma, nu iti doresti sa stii. Pregateste-te pentru ce va urma cat de curand.

Adrian a plecat, lasandu-l pe Anthony pe ganduri, inainte de a parasi Constanta a mers Corina si i-a oferit o imbratisare. I-a soptit la ureche ca nu vor mai exista taxe de la nimeni, niciodata! Si i-a mai spus ceva '' Memories, A.D. '' . Corina a zambit si l-a lasat sa plece.



Oare cine va castiga razboiul ? A fost totul planificat ca varcolacii sa intervina cand o tabara e mai slaba ? De partea cui e Necunoscutul ?

 Ei bine raspunsurile la toate aceste intrebari le veti afla in curand!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 08, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just an illusionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum