Ranile Denisei nu se vindecau , fusese muscata in timpul unei lupte . A fost luata prin surprindere de un varcolac. Reusi sa ajunga la Bianca , aceasta tratand-o acasa cum stia mai bine , neputand sa o duca la spital . Incerca sa dea de Ana dar nu aveau niciun numar de telefon. Xander , Tim si Ana l-au luat Matheus in oras ca sa vada reactia lui printre oameni . Copilul se purta normal , nu era atras de sangele uman si nici isi schimba ochii . Acest lucru ii dadea de banuit Anei cum a putut invata un copil de unul singur sa se abtina de la o pofta incredibil de mare . In timp ce se plimbau , Xander o intreba pe Ana daca stie cum poate da de Bianca . Aceasta-i oferi numarul ei .
Xander : multumesc , merg sa caut un telefon .
Ana : noi mergem spre spital sa vedem cat s-a strans .
Xander facu rost de un telefon acesta fiind 'imprumutat' de la un domn in trecere . O suna pe Bianca , aceasta fiind speriata plangea ca nu reusea sa ii faca nimic ca sa-i opreasca sangerarea Denisei . Bianca i-a spus ce s-a intamplat si i-a rugat sa se duca la ei . Ana a spus ca e de acord dar nu prea au cum sa o ajute . Daca chiar a fost muscata de un varcolac nu are sansa de supravietuire . Ca sa nu sufere si sa moara in chinuri cel mai bine ar fi sa isi puna capat . Bianca auzi ce spuse pentru ca inca era la telefon si a aruncat telefonul de perete . Merse langa Deishi si o ruga sa isi arate ochii de vampir . Ii era prietena si o accepta oricum ar fi . Denisa ii arata ochii lacrimand si se gandea ca va muri . Nu le putea spune prietenilor lor pentru ca nu aveau voie sa implice oamenii in lumea lor . Tim se intoarse la locas cu Matheus in timp ce Ana si Xander se grabeau spre Deishi . In celalalt capat al orasului Nick si Miru vorbeau despre viitor . Relatia lor evoluase deja , aveau incredere unul in celalalt acum . El nu se mai uita dupa alte fete si s-au gandit sa se mute impreuna urmatoarea luna intr-un apartament numai al lor . Anne si Vera au mers la cumparaturi , o prietena de-a lor aveau nunta in cateva zile si se pregateam . Cori si Mihai erau in fata blocului si discutau despre ce vor face in vacanta . Cori il invita pe Mihai sa mearga cu ea la mare , el o refuza zicand ca nu are bani . Corina il lua de mana si i-a spus ca nu trebuie sa isi faca griji , merge cu ea sa se distreze . Ajunsi la Deishi , Ana si Xander au verificat cat de adanca e rana . Xander stia ca nu se poate vindeca , adica nu era leac pentru muscatura unui varcolac.
Ana : nu mai ai mult timp , doar daca...
Xander : daca ?
Ana : daca am merge pe teriitoriul varcolacilor cautand o vrajitoare care sa ne ajute .
Xander : suntem doar doi , ei sunt peste 50 . Nu am avea nicio sansa .
Deishi : nu e nevoie , m-am impacat deja cu ideea !
Se lasa seara iar Ana pleca fara sa zica nimic in munti . Cobora in pestera la Adrian si ii vorbea desi stia ca nu o poate auzi . Obisnuiau sa aibe conversatii mai deschise decat cu alte persoane . Iar inainte sa ia decizia de a face ceea ce a facut i-a vorbit Anei .
-Ana : Viata se misca pretty fast . Ideea e ca trebuie sa te odihnesti ca sa mergi mai departe . -
-Adrian : Ideea e alta , ca sunt persoane care te fac sa te ridici si sa vrei sa faci mai mult , sa nu ramai in urma . Asa cum tu ma ridici pe mine de fiecare data cand simt ca nu mai pot !
-Ana : ma bucur enorm daca am acest efect asupra ta , dar nu trebuie sa faci 'asta' ca sa ne protejezi. -
Ii desfacu sarcofagul si gasi sub mainile lui o sticluta si o hartie in jurul acestei sticlutei . In sticla era sange . Iar in bilet scria ''Nu esti singura ! Nu te uita inapoi pentru ca ai sa vezi doar ceea ce a trebuie sa lasi in urma . Esti cea mai puternica dintre noi
si singura care este langa mine chiar si in momentul de fata .MkS. '' Ana era singura din prima generatia a clanului lui Ken asa ca stia cine este Adrian cu adevarat . Purtant inauntrul ei unul din cele mai mari secrete a familiei nobile de vampiri . O suna pe Bianca intreband despre starea Denisei . Bianca ii spuse ca se simte foarte rau iar fata incepea sa se dezhidrateze grav . Ana inchise sarcofagul oferindu-i lui Adrian un sarut pe obraz si multumindu-i . In drum spre Deishi si-a dat seama -CUM A APARUT STICLUTA AIA SI MESAJUL DACA ARE CUTITUL TOT ACOLO?!-. Lasa acest pentru moment si se grabea spre Deishi , aceasta avand la dispozitie doar 30 minute pentru a ii da sangele . Denisa vorbea cu Xander si Bianca , radea si facea glume continuu . Ca sa-si aminteasca de ea ca si aceeasi fata amuzanta si draguta . O lua de mana pe Bianca si ii spuse ca Alex chiar o iubeste dar este timid si nu ar trebui sa astepte ca el sa spuna ceva primul .
Binca : da ... nu stiu , o sa vad . nu te gandi la sta acum , si nu te mai misca atat ! (spuse ea plangang)
Xander nu stia ce sa faca decat sa o astepte pe Ana . Pe drum spre ei , Ana voia sa ajunga cat mai repede asta trezindu-i ceva in inima . Ochii ei devenira rosii-verzui dar ea nu observa acest lucru , credea ca viteza ei crescuse pentru ca se grabea . Ajunse in fata usii si cand sa bata la usa . Deishi le spunea lui Xander si Biancai '' salutati-l pe Adrian din partea mea..'' .
Ana : O VEI FACE CHIAR TU ! . Apoi ii oferi jumatate din sangele din sticluta . Xander o intreba de ce este albastru si de unde il are . Ana ii spuse ca il avea de la Adrian ascuns de mai demult si ca trebuia folosit doar in situatii critice . Deishi desi nu le acceptase oferta , Adrian o considera una de a lor .Ranile Denisei incepeau sa se vindece , in final fiind vindecata complet . Bianca nu mai putu sa se abtina si sari pe ea luand-o in brate.
Deishi : inca doare putin
Bianca : scuze ..
Deishi : E ok , mai bine durerea asta decat moarta . Cred ca Lucifer ar fi fost incantat sa ma scoata la un suc.
Ana : tot amuzanta ai ramas .
Ii multumi Anei si o intreba cand vor merge acasa .
Ana : acasa ?
Xander : sa inteleg ca accepti ?
Deishi : daca nu erati voi eu nu mai eram ! Plus ca urasc varcolacii incepand de acum!
Si ii ceru Anei sa o antreneze iar lui Xander sa nu se dea si el la ea . Xander incepu sa rada spunand sa-si faca griji de Tim nu de el . Bianca intreba pe Ana daca e vreo posibilitate ca Adrian sa fie viu dar ea a negat . Bianca se intalnise cu Alex dupa ce ei au mers la munte . Alex voia sa ii spuna despre discutia lui cu Adrian . O lua de mana pe Bianca si i-a spus ca are ceva sa ii zica .
Alex : ti minte seara de dinainte de 'intamplari' ?
Bianca : da...
Alex : am vorbit cu Adrian atunci ...
Bianca : stiu , v-am auzit !
Alex : scuze . Dar acum a trecut si suntem aici .
A luat-o in brate si si-au continuat plimbarea de seara . Nick si Miru faceau bagajul ca sa se mute in noua lor casa . Cori il tinea de gat pe Mihai si se plimbau prin oras dar Anne ii vazu si se intrista . Din spatele ei veni Vera spunandu-i ca nu merita sa sufere . Anne incepu sa planga si o lua in brate cerandu-si scuze ca a lasat-o singura in ultima perioada . Intre timp ,Alex intra in magazin sa cumpere ceva , Bianca se aseza pe o banca si il astepta . Se uita spre usa magazinului si auzi o voce demonica , era DieKatze in spatele ei si zicea '' Die , Die , Die '' . Apoi se indrepta spre magazin . Bianca il striga tare pe Alex .....
To be continued .
DieKatze a revenit ? Oare ce va pati Alex? Dar cel mai important , ce aveau ochii Anei ?!
Aceste lucruri le veti afla in urmatorul capitol !
CITEȘTI
Just an illusion
VampireUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...