Bianca incepu sa rada vazand acest lucru dar oarecum si fericita pentru ca cineva avea grija de Adrian.
Vera: ..cine sunteti ? ...
Adrian : ei bine , va prezint clanul meu. Fata cu parul lung , ochii verzi si buze senzuale este Ana . Baiatul cu parul scurt si si ochii albastri este Tim. Iar cel care se uita frumos la tine este Xander .
Bianca : ce sunteti ?
Adrian : daca va spun, trebuie sa jurati pe viata voastra ca nu veti spune nimanui .
Amandoua jurara ... Ana nu i-a dat timp lui Adrian sa le zica
Ana : ce atatea juraminte si prostii ? zi-le odata ca suntem vampirasi si gata .
Cand voiau sa le duca spre munte sa le arate locasul lor, Hannah o striga pe Vera . Cei 3 au plecat impreuna cu Adrian, lasandu-le sa se intalneasca cu prietenii lor. Alex fugi si o lua in brate pe Bianca cerandu-si scuze ca a plecat . Au intrebat ce s-a intamplat cu demonul, Vera se uita la Bianca si le-a zis ca a plecat dupa ce a spus ca nu stie nimic de niciun pumnal . Au mers sa stranga lucrurile din cabane si au mers spre oras . In drum spre oras Bianca auzi un zgomot in spate, era Adrian si ii spuse '' pe curand '' . Ea zambi si ii urma pe ceilalti . Odata ajunsi in oras erau toti usurati si sperau ca totul sa revina la normal . Si asa se si intampla . Fiecare a mers acasa la el . Bianca, Vera si Anne au iesit imediat cu prietenii lor Nick si Miru. Denisa fiind plecata intr-o vacanta prelungita . In timp ce ei discutau la un suc, pe strada trece Gabriela si o saluta pe Bianca . Apoi veni la ea si i-a urat bun venit acasa . O lua in brate si o intreba daca poate sta cu ei.
Bianca : desigur, imi era dor de tine .
Au mers la film si era un film cu vampiri, Vera a spus in gluma ca dintii aia sunt prea de jucarie . Pe Bianca o amuza acest lucru, in timp ce Alex aproape adormise pe scaun. Mihai se intorsese la viata si prietenii lui vechi . Intre timp, printre munti se plimbau Adrian si prietenii lui .
Ana : nu iti vor lipsi ? ai petrecut cateva luni bune cu ei .
Adrian : sunt oameni, eu nu am sentimente !
Ana : chiar vrei sa cred asta ?!
Adrian : desigur ca nu, dar stiu ca sunt puternici si vor fi bine .
Xander : fata simpatica, cu ochi frumosi care purta ochelari are iubit ?
Adrian : stiam eu ca-ti place de ea, dar din cate stiu are .
Tim : cum ramane cu incepatoare noastra ?
Adrian : daca te referi la Denisa i-am lasat numarul meu sa sune in caz de ceva .
Nu apucara sa mai zica ceva pentru ca incepu sa-i sune telefonul . Era Denisa si ii ceru ajutorul lui Adrian neputand sa-i spuna mai multe pentru ca se ascundea de frica unor persoane care o urmareau din oras in oras . Adrian le ceru sa ramana si sa-si apere teriitoriul . Ana refuza si merse cu el sa o ajute pe Denisa. Tim si Xander au mers spre munte avand grija de toate urmele cum ca ar fi fost cineva in excursie pe acolo . Au ajuns in Iasi, locul unde fusese urmarita Denisa . Acum era ascunsa intr-o casa parasita la marginea orasului . Adrian si Ana mergeau spre ea cand au simtit un miros ciudat, era diferit de al lor . Dar Adrian il stia, nu era de vampir dar nici de demon . Au ignorat acea senzatie pentru ca se grabeau in a-si ajuta prietena . Odata ajunsi la casa, o striga sa iasa afara spunand ca sunt ei . Denisa iesi, spunandu-le ca ii place mai mult numele '' Deishi '' si i-ar placa daca i-ar spune asa .
Adrian : sa inteleg ca ti-ai ales un nume de vampir ?
Denisa : ohh da, era si timpul . Ana cum de nu are unul ?
Ana : ti se pare ca am nevoie de unul, uitandu-se la ea putin malefic .
Deishi : desigur ca nu !
Adrian o intreba cine o urmarea si de ce . Deishi ii zise ca a mers intr-un oras unde a dat de un miros ciudat si l-a urmarit . A ajuns la o vila unde mirosul devenise foarte puternic si au vazut ca toti au colti ca si ea dar nu intra. Uitandu-se spre geam a vazut ca cineva se uita la ea si vorbea . Doi oameni incepura sa fuga spre ea, speriata a fugit de ei . Astfel a ajuns sa se mute din oras in oras . Cei doi oameni inca erau pe urmele ei si ascultau ce vorbea cu cei doi necunoscuti (Adrian si Ana) . De Ana stiau ca e vampir dupa miros dar de Adrian credeau ca este om . Au venit spre Adrian spunand ''Dati-ne fata si nimeni nu va avea de suferit !'' Adrian incepu sa rada cand auzi . Ana scosese pumnalul si i-a spus lui Deishi sa se pregateasca . Unul dintre cei doi isi scosese dintii indreptandu-se spre Deishi. Aceasta se feri in timp ce Ana ii infipse pumnalul in inima . Celalalt venea spre Adrian neinfricat spunand ca nu are nevoie de altcineva . Ochii i se facusera verzi in contur alb-negru .
Adrian : nu stiam ca inca mai sunteti prin zona .
Stranger: Numele meu este Zack!
Ana : ce este ?
Adrian : este un varcolac, aveti grija sa nu va muste .
Adrian o pregatise pe Ana pentru o astfel de lupta dar asta era prima ei lupta cu un varcolac . Zack o prinse de maini si era gata s-o muste dar Deishi il impinse in peretele casei de langa ei .
Zack : 2 vs 1 ? Palpitant !
Se duse spre Ana si o musca de mana, apoi rase zicand ca acum e 1vs1 . Adrian se uita la Ana si se gandea la Klaus .. nu putea sa mai faca ce i-a promis . Se duce spre Ana si ii prinse mana lui Zack . Se uita in jos, ochii lui nu mai erau umani . Ochii i se facura ca ai Anei, apoi luara forma ca ai lui Zack dar in final au ramas negrii. Se uita in ochii lui Zack si ii porunci sa isi taie propriul cap . Zack nu-si putea controla mana si tot striga '' te rog ! nuu ! nu fa asta ! '' dar neputand face nimic se omora singur . Deishi se uita la Adrian speriata de acei ochi . Adrian merse spre Ana oferindu-i sangele lui, vindecandu-i rana .
Deishi : ce ...ce esti ?
Adrian : sunt Ken ! Iar daca cineva se mai atinge de clanul meu ii rad de pe fata pamantului, zise el cu o voce demonica .
Ana ii multumi si i-a cerut sa nu-si mai arate forma in felul asta nici daca era pentru ea . Adrian o intreba pe Deishi unde le-a vazut locul si a spus ca in Bacau . Adrian si Ana s-au intors acasa iar Deishi a mers cu ei pana in Sinaia pentru ca-i placea de un baiat pe care-l vazuse in urma cu ceva timp acolo . Intre timp in Bucuresti, Alex i-a cerut o intalnire adevarata de data asta Biancai iar aceasta accepta entuziasmata. I-a spus ca ii era frica sa nu o piarda pentru ca e importanta pentru el si nu stie ce ar fi facut daca ea patea ceva . Lasandu-se seara au iesit la un restaurant . Loc in care s-au si intalnit, el o pupa pe obraz, apoi s-au pus la masa .
Alex : eu .. sti ca s-au intamplat multe si sunt multe de zis dar asta ar trebui sa stii !
Bianca : da ? ..
To Be Continued ..
Oare ce i-a spus Alex Biancai ? Adevarul despre Adrian sau avea altceva de spus ? Ei bine , acest lucru il veti vedea in urmatorul capitol !
CITEȘTI
Just an illusion
VampireUn grup de prieteni dintr-un liceu normal vor cunoaste si cealalta fata a lumii, care nu e deloc roz! Lumea nu este formata doar din simpli muritori, ci si din vampiri, varcolaci, vrajitoate ba chiar si strigoi. V-ati gandit cum ar fi dac-ati avea...