The Fear & The Chaos

56 6 4
                                    



Alex nu stia cum sa ii spuna , asa ca se apropie de ea putin si ii sopti ca o iubeste . Bianca se facu rosie , era trista si voia sa fie singura dar nu o condamn . Trecuse prin multe in acel an iar intamplarile din excursie parca mai rau i-au facut . Dar cand era cu Alex se simtea foarte bine , i-a spus ca si ea il iubeste . Au zambit ca doi copii mici apoi au continuat sa vorbeasca . Intre timp Nicholas si Miruna incepusera sa se raceasca unul de altul pentru ca lui ii fugeau ochii dupa fete iar era geloasa . Anne si Vera o invitasera pe Irina sa stea la ele o saptamana pentru ca le era prietena , ele locuind impreuna intr-un apartament inchiriat de ele si munceau part-time nu era nicio problema . Irina a venit la ele , iar primul lucru ce-l facu a fost sa viziteze iar holurile liceului in care avea atat de multe amintiri . Mergand pe hol il vede pe Mihai stand singur langa dulap desi credea ca este singura in liceu . Merse langa el si il intreba ce face si de ce sta singur in timpul vacantei in incinta liceului.

Mihai : nu am o casa unde sa stau , aici locuiesc uneori si prin parcurile nevizitate ; Ei facandui-se mila il intreba daca-l poate ajuta cu ceva .

Mihai : nu am nevoie de mila nimanui ! se supara apoi pleca , lasand-o singura acolo .

Printre munti , clanul isi supraveghea teriitoriul . Adrian le ceru sa ia o pauza ca sa manance , si au inceput sa vorbeasca despre ce se intamplase acum 2 zile .

Adrian : Ana , stiu ca esti puternica dar nu te mai las sa singura impotriva unui varcolac !

Ana : e bine ca nu fac ce-mi zici ca altfel te bateam !

Xander : si ? ce propui ? ne pregatim de razboi?

Tim : eu zic sa ramanem calmi , sa nu ii atragem pe toti aici . Daca e sa inceapa , nu va fi vina noastra ! Ei au venit dupa ai nostri!

Adrian : dar Deishi nu face inca parte din clan , tineti minte ca a refuzat sa ni se alature ?

Ana : daca stie ce e bine pentru ea ar trebui sa ii uite pe oameni si sa stea cu ai ei !

Deishi inca era in Sinaia , baiatul de care-i placea se intorsese acasa si nu il mai gasi . Fiind mai linistita pentru ca nu era urmarita a mers la Bucuresti vizitand-o pe Corina , aceasta fiind mirata de vizita ei , o invita la o inghetata . Au mers si au vorbit despre baieti , ii spuse Corinei ca ii placea de un baiat dar nu l-a mai gasit . Corina avea un talent de a-i vraji pe baieti cum putine au , cred ca era ceva tipic moldovencelor .

Denisa : sti ca am mers la Bianca , Anne si Vera in excursie ?

Corina : pe tine te-au luat si pe mine nu ?! Le omor!

Denisa : hehehe , nu ! am mers in vizita primind cel mai frumos dar din lume .

Corina : si ce ai primit ?

Denisa nu stia daca sa ii spuna adevarul sau nu pentru ca ii promisese lui Adrian ca nu va spune niciun om despre rasa lor asa ca nu o facu .

Denisa : am primit 100 euro de la un vechi amic .

Corina : ce norocoasa esti !

Probabil va intrebati ce s-a intamplat cu Maria si cu Andrei ? Da ? Ati uitat ? Profesorul lor si iubita lui . Adrian si-a folosit puterea pentru a-i convinge ca au plecat cu totii in siguranta de acolo . Ducandu-i in oras inainte de a muri colegui Hannei. Alex voia sa o conduca pe Bianca acasa dar in drum spre masina , telefonul lui Alex suna . Mama lui ii spuse ca , tatal lui nu se simtea iar bine si ca trebuie sa se duca urgent la spital . Ii ceru scuze Biancai ca o lasa singura dar trebuia sa plece imediat nespunandu-i si motivul . Bianca se supara dar apoi si-a dat seama ca nu ar fi lasat-o singura fara sa aibe un motiv foarte bun . In timp ce mergea acasa singura seara , era aproape miezul nopti . Ii era frica , sa nu o urmareasca cineva sau 'ceva' . Auzi un zgomot printre blocuri si grabi pasul amintindu-si de Adrian si voia sa fie acolo . Baga mana in buzunar , purta acelasi hanorac pe care-l avuseses in excursie si gasi un inel in el . Era identic cu al lui Adrian . Nu stia ce este cu el si ce cauta in buzunarul ei dar si-l puse pe mana si se simtea mai in siguranta pentru ca avea ceva de la el . In Bacau lucrurile au luat o intorsatura grava cand haita au observat absenta lui Zack si al prietenului lui . Asa ca au pornit spre Iasi , locul unde avusese loc mica lupta era curatata , iar corpurile lor nu erau de gasit . Unul din coltii lui Zack insa a fost gasit si atunci s-au intors de graba la haita spunand ca au simtit miros de vampir prin acel loc . Jack , liderul haitei a spus ca este o intamplare minora ce nu merita sa se deplaseze personal . Era rau de fire inainte de a deveni varcolac dar asta il ajuta si in a-si pastra statutul de Alpha in haita . Nu lasa pe nimeni sa-i iasa din cuvant . Dar fiul lui , Locky era mai rebel si nu il asculta . Acesta se indrepta inspre Bucuresti , fiind in cautarea hranei . Simti mirosul unui om , acel om era Bianca . Deishi isi supraveghea prietena , stia ca a fost la intalnire cu Alex si acesta o lasase singura . Era trista pentru ea dar nu avea cum sa apara asa in fata ei deodata . Simti acelasi miros ca si al celor doi varcolasi si se indrepta spre locatia lui Locky . Il intreba ce cauta atat de aproape de oameni si ce are de facut in Bucuresti .

Just an illusionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum