1

4.1K 177 4
                                    

'Crrrrr!!" Rozdrnčel se budík který přerušil můj krátký spánek.
"Sakra vypni ten zatracenej krám nebo tam vlítnu!" Rozkřičel se můj věčně ožralej otec.
Rychle jsem ho zaklapla a zamžourala očima. Půl páté ráno.
Vstala jsem a splnila jsem svou každodenní ranní rutinu.
Vyčistila jsem si zuby, namalovala se lehce a učesala vlasy.
Na sebe jsem si vzala černé úzké džíny a černý svetr.
Sešla jsem po shodech dolů a vzala si kabát a tenisky.
Vyběhla jsem na autobusovou zastávku a čekala. Byla půlka prosince a zima pořádná. Strčila jsem si ruce do kapes a modlila se aby autobus už přijel. Tyhle chladivý dny sou jediný kdy už chci být v práci.
Poskakovala jsem na místě a v dálce jsem už zahlédla svůj autobus.
Když přijel ukázala jsem řidiči lístek a šla sem si sednout až dozadu.
Jako každý den jsem z okna pozorovala eště zcela spící Soul.
Okna byla temná a já záviděla těm co za nimi spali. Tak ráda bych ležela ve své postely.
Někdy bývám vzhůru až do půlnoci a sním o tom, jak chodím do školy s ostatními kamarády, máma mi ráno připravuje snídani a svačinu a přeje mi hezký den ve škole. Ale za situace v které jsme to nejde. Žádná snídaně ani svačina, a mé kamarády tvoří pár starších uklízeček.
Vystoupila jsem a šla několik ulic dál až k budově kde pracuji.
Obešla jsem to a šla vchodem pro pracovníky. V překladu vchodem pro ty méně cenné.
Pokračovala jsem dlouhou studenou chotbou. Mihla jsem dveře od sekuriťáků a skladů. Na konci byly dveře které vedli do kumbálu pro uklízečky. Sundala jsem si kabát a pověsila ho na háček. Navlékla si zástěru a rukavice a vzala si vozík.
Výtahem jsem projela do třetího patra a uklidila všechny kanceláře. Trvalo mi to docela dlouho a kolem mne se začali kupit nadutí ignoranti. Ale ti nebyli tak hrozní horší byli samotné hvězdičky tohoto světa.

__________________________
Snad se vám menší úvod do života Momo líbil. :) pokad by byl zájem napíšu další část v které se už objevi BTS :) a ráda budu v teto povídce pokračovat.
Vaše II

Butterfly [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat