Byl to hodně bláznivej plán a jí se moc nelíbil ale dlouho se přemlouvat nenechala a kluci chtěli vypadat dobře takže nijak jinak jsem to vymyslet nemohl.
Nemohl jsem jim říct, že mi to dělala vona.Momo
Toho idiota nemohl napadnout blbejsi nápad. Nemohl.
Nabídl mi i dost peněz, ale má vychovanost musela říct, že je nechci. Né že bych je chtěla, spíš je nutně potřebuji. A možná bych i z nich, dokázala zaplatit školné.A plán? Suga řekl, ať se vydávám za... Slavnou vyzážistku. Sehnal mi i paruku (viz. obr). Růžová?
---
Další den jsem si na sebe vzala to nejlepší co jsem doma měla.Ano ano. Vím. Není to nic, módního, styloveho ale však to už znáte.
V den co jsem měla obarvit Jina -jelikož ten se o to přihlásil jako první- jsem dorazila o hodně dřív.
Uklidila jsem co jsem měla a převlékla se a nějak namalovala.
(Líčení mi také Suga sehnal, popravdě vše co potřebuji)
Mé kolegyně o tomhle menším podvodu věděli ale řekli, že pro vše se něco udělat musí.
Vyběhla jsem z kumbalu a běžela po schodech do maskerny, kde jsem následně potkala Sugu.
"Čau, seš-" nedořekl to a prohlíd si mne od hlavy k patě.
"Co?" houkla jsem na něj.
"Co to máš na sobě?" vyhlaskoval ze sebe.
"Hele já nic lepšího fakt nemám!" Suga zakroutil hlavou.
"Fajn tvoje oblečení pak zařídim. Vymysli si meno a chovej se nějak-"
"Jojo já vim! Di už!" Suga kývnul a odešel. Neměla jsem opravdu náladu na jeho moudrosti. Fakt jsem byla nervózní a on mi napomáhal.
Nervózně jsem čekala na Jina, až ten hnedovlasek vešel do maskerny.
"Dobrý den." usmál se na mne a zároveň jsme se poklonili.
"Dobrý den." pozdravila jsem nervózně a ukázala mu, ať se posadí.
On si poslušně sedl a já mu nasadila límec.
"Jak se jmenujete?" zeptal se a já se zarazila.
"Um... Kim Tae... Hee." vysoukala jsem ze sebe a ihned začala s praci ( chci říct, že budu dávat random videoclipi. Tím myslím ze treba Fire bude před Boy In Luv :) chápeme se :D)Suga
Popravdě jsem neodešel. Schoval jsem se za závěs, abych kontroloval situaci.
Chvíli tam tak nervózně seděla a čekala až se objevil Jin.
Vypadala fakt nervně když ho zdravila."Jak se jmenujete?" Bože ať vymyslí nějaký inteligentní jméno. Modlil jsem se v duchu.
Když Ale ze sebe vysoukala to jméno myslel sem, že ji na místě oholim hlavu.
Ta holka se snad ještě prozradí!
"Kim Tae Hee... To už jsem někde slyšel." placl jsem se do čela. Sakra vono to snad nevyjde.
Ale Jin nevypadal že by se v tom chtěl hrabat.
ČTEŠ
Butterfly [DOKONČENO]
FanfictionSny se plní ale né všem a né každý se narodí se zlatou lžící u pusy. Park Momo je sedmnáctiletá uklízečka v Big Hit entrtaiment. Každý den uklízí po nepořádných skupinách. Ale bude tomu tak napořád?