6

2.2K 127 0
                                    

Nemohla jsem se ale rozmýšlet moc dlouho.
Byla zima a tím pádem se stmívalo rychleji a teplota i rychleji padala dolů.
Strčila jsem ruce do kapes a dala se do kroku. Nikam jsem nemířila, jen jsem se jen tak loudala po ulicích Seoulu.
Procházela jsem kolem obchodů a dívala se na to, na co nikdy nebudu mít.
Koukla jsem se na oblečení co měla figurína.
Úzké džíny, stylové zimní boty, černé tričko a pěkná khaki bunda. Krásné, ale pak sem se podívala na sebe.
Černé natrhlé kalhoty, boty které už poznali dobu dinosaurů a bundu, v které sem vypadla jako panáček Michelin a ještě k tomu promrzlá na kost.
V odrazu skla jsem si prohlédla své vlasy. No, nějaké zastřihnutí bych možná zvládla. Vzala jsem si pramínek vlasů a podívala se na něj.
Jak jsem již zmiňovala, mrzla jsem a tak jsem se porozhlédla po okolí a schovala se před mrazem v místní knihovně.
Já knihy nikdy moc nečetla. Ty kecy: žily šťastně až do smrti, našly svou opravdovou lásku, každý si najde štěstí atd. mne nikdy nezajímaly. Ano existují i knihy s jinými tématy ale číst dokola jeden dva žánry... Udělejte si obrázek samy.
Sešla jsem si tam za volný počítač a vyhledala jsem si Rapa.
Vyjeli mi obrázky a informace.
Kim Namjoon.. Leader skupiny BTS... A takhle jsem si zjistila všechny. Musela jsem být seznámena s jakými blbci mám tu čest.

Když jsem vyšla z knihovny, byla tma, tak jsem se podívala na hodinky.
Devět? Nevnímala jsem čas. Rychle jsem našla nejbližší zastávku a jela domů.
Aniž bych otevřela dveře, uslyšela jsem zpoza jich hlasitě hrát televizi.
Strčil a jsem klíče do zamku a pomalu vstoupila.
Žádný křik ani nadavky. Otec spí. Oddychla jsem si a sundala si boty a kabát pověsila na háček.
V obejváku se váleli lahve od piva, prázdné sáčky od čipsů a krabice od jídla.
Řeknu vám další fakt o mém otci, většinu z toho co vidělám a peníze nechám tu na později, neztratí nejen za pivo ale i za jídlo pouze pro něj.
Někdy nejim i 2 dny. Otec je nezaměstnaný a nebere žádné peníze od státu.
Vyrazila jsem k ledničce a otevřela ji.
Její obsah byl velmi bohatý.
Skysle mléko, tři vajíčka a nějaká zelenina. Míchána vajíčka. Řekla jsem si.

Navečeřila jsem se vzala si nůžky a šla do koupelny.
Tak Momo, musíš se sebou něco provést.

 Tak Momo, musíš se sebou něco provést

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vypadala jsem jinak. Trochu. Kdybych měla líčení které bych stejně ani nepoužila, byla by ze mne k- popová hvězda.

Butterfly [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat