Suga
Má poznámka s nimi ani nehla. Všiml jsem si jejího vozíku.
Myslim si, že ona už se pro něj nevrátí.
Kluci si ho taky všimli, nevím co se jim v hlavě rodilo za nápad, ale nemohl jsem to tak nechat. Ta holka má problémů už dost a tohle by jí nepomohlo.
Vzal sem ten vozík a začal ho tlačit ven.
"Sugo, co blbneš?" křikl po mně Jimin.
"Nestarej se." odbyl sem ho a cítil jejich pohled v zádech, ale nijak, jsem to neřešil.
Začal jsem odtahovat vozík do výtahu a sjel dolů do přízemí.
Odtlačil jsem vozík do kovových dveří a objevil se v úzké chodbě.
Nikdy jsem tady dole nebyl. Bylo to zvláštní, být mezi obyčejnýma lidma.
Pomalu sem posouval vozík a četl si nápisy na dveřích.Tae
Co to s ním sakra je?
Jo, on byl vždycky takový bručoun a nikdy se moc do toho co děláme nezapojoval, ale tohle je opravdu divné.
Už jsme si všichni zvykli na to jeho chladné chování, ale tohle se nám nelíbí, obzvlášť Rapovi. A pokud je on s něčím nespokojený, tak je to sakra problém.
Já osobně, s tou holkou nemám problém, tohle divadlo je Rapovo a Kookio nápad.
Neříkám že by se mi líbila ale ani neříkám že je nějak špatná, prostě je to obyčejná holka která dělá jen svou práci.
Suga má ale v něčem pravdu, chováme se jako děti. To jak ji tady Rap chudinku vystrašil se mi moc nelíbilo ale smál sem se aby mi nic nevytkl.
A Jin, nevím co se mu honí v hlavě ale je nejstarší a s Rapem by měl promluvit. Ale myslim si že tam má piliny stejně jako Rap.Momo
Vběhla jsem do kumbálu a hned jsem se převlékla. Nechala jsem všude všechno ležet a běžela na zastávku.
Srdce mi bušilo, tváře hořeli a oči pálili a nedokázali vydat už ani slzu. Své zásoby jsem již vyčerpala.
Sedla jsem si dozadu, nepotřebovala jsem, aby na mne někdo zíral.
Bylo půl čtvrté. Měla jsem končit až v deset ale mě to bylo jedno. Nechtěla jsem se tam vracet a nechtěla jsem se vracet ani domů. Mé přátele tvoří pouze lidi v práci a otec? Nemám náladu na ty jeho opilecký debilní kecy.
Začala jsem vnímat svět kolem sebe a podívala se z okna a teprve teď jsem si všimla, že docela dost sněží. Prohlédla jsem si své krátké černé vlasy, které byly docela mokré od vloček.
Má bunda na tom nebyla po roztenkých vločkách o nic líp a ani nebyla nějak teplá a pořádná. Byl to starý ošumtělý hadr.
Mrzla jsem a jediné co mě zahřívalo, bylo zastaralé topení v autobuse.
Dojela jsem až na konečnou a vystoupila. Rozhlédla jsem se kolem sebe a přemýšlela, co dál.
ČTEŠ
Butterfly [DOKONČENO]
FanfictionSny se plní ale né všem a né každý se narodí se zlatou lžící u pusy. Park Momo je sedmnáctiletá uklízečka v Big Hit entrtaiment. Každý den uklízí po nepořádných skupinách. Ale bude tomu tak napořád?