4.

2.2K 139 1
                                    

Zastavil se těsně přede mnou. Cítila jsem jeho horký dech na své tváři.
"Já radši půjdu." zamumlala jsem a chtěla jsem ho obejít. Ale on mne přitlačil na zeď a bouchl pěstí vedle mé hlavy: "Nepůjdeš nikam." řekl a nebezpečně se blížil k mým rtům.
Dech se mi zrychlil. Cítila jsem zvláštní chlad a mé srdce bylo o sto šest.
Rap si vzal me ruce dal si je na jeho boky. Co to sakra dělá?
Můj zrak zaslepilo ostré bílé světlo, které se objevilo několikrát.
Zakryla jsem si oči: "Co to sakra-?!" křikla jsem.
Uslyšela jsem hlasitý smích.
Rap ode mne odstoupil a mohl se smíchy za břicho popadat.
Spoza foťáku, se vynořilo dalších pět kluků.
"Viděls ten výraz?" smál se chlapec který vypadal jako kdyby jedl steroidy k snídani.
Co to do hajzlu mělo být?
Očima jsem přejížděla po každém z nich.
Tohle byl jen ošklivý vtip. Měli ze mně srandu. Co jim sakra přídě tak vtipné?!
Do očí se mi nahrnuly slzy,  nechala jsem vozík vozíkem a rychle utekla pryč. Slzy mi zabraňovali vidění ale bylo mi to jedno. Utíkala jsem dál.

Pohled Sugy

Šel jsem zrovna z maskérny, když do mně vrazila ta holka. Oči měla oteklé a rudé, po tvářích  jí stékály slzy.
"Omlouvám se!" rychle se poklonila a utekla pryč.
Běžela směrem od studia kde jsme zrovna natáčeli Dope.
Něco se jí stalo, věděl sem kdo jí něco provedl ale nevěděl jsem co. Do těhle hnusných a trapných dětských her mé skupiny jsem se nikdy nezapojoval.
Přišel jsem do studia a šel za klukama.
"Co ste tej holce provedli?" zeptal sem se a probodl každého pohledem.
"Sugo, snad ses do tý uklízečky nezabouch." změřil si mě pohledem V.
"To by nebyl tvůj styl Sugo." rejpl si Jin.
"Můj styl vám může být vy víte kde, a ne nezabouchl sem se do ní. Jen říkám že se chováte jako děti."

Butterfly [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat