14.

1.9K 103 6
                                    

Chtěl jsem je ochutnat, znát jejich chuť. Stále jsem ji držel za bradu a pomalu se k ní přibližoval.
Momo
Srdce mi bušilo jako o závod a ušní bubínky pulzovali.
Naše rty, se malém už spojili, když se za námi ozval hrozný hluk.
"Jine!"
"Tak tady ste!" hulákali kluci.
Rychle jsme se od sebe s Jinem odtáhli.
Jin se netvářil nadšeně a naštvaně na kluky pohlédl.
Bylo mi líto, že se nestalo co se mohlo stát ale zřejmě mě to zachránilo od možného kolapsu.
"Ahoj kluci." usmála jsem se a otočila se směrem k nim.
Oni se k nám nahrnuli a smali se.
"Snad nerušíme." řekl Suga a podíval se na me bodovým pohledem.
"Ne." zamumlala jsem a sklonila hlavu.
"Super." namítl.
"Co tu chcete kluci?!" zeptal se podrážděně Jin a všechny si od paty k hlavě prohlížel.
"Chtěli sme vás vidět." pousmal se Suga.
"Co kecáš?! To byl tvůj nápad sem jít!" křik na něj Tae.
Nevím jak Jin, ale mně to došlo.
Suga nás musel vidět a nechtěl abych se s Jinem libala. Tedy aspoň myslím že to tak je.
"Fajn. Tak teď můžete vypadnout."
"Ale Jineee..." houkl Kookie, "Pojďte s námi!"
"Kam?" zeptala jsem se.
Kookie se na mě uculil a zavěsil se na Taeo: "Je poslední den co je otevřený lunapark. Před vánoci je to tam super a není tam moc lidí takhle večer."
"Jo. Teda pokud chce Jin." koukla jsem na něj a usmála se.
"Fajn." vzdychl Jin a vzal si bundu.
Kluci se vyřítili ven ale já se zastavila uprostřed dveří.
"Kluci já si jen ještě rychle odskočim jo?" Kluci kývli a já se odebrala na WC.
Vyšla jsem z kabinky a šla si umýt ruce.
Koukla jsem do zrcadla naproti mne a dostala sem svůj malém 2 infarkt.
Za mnou stál Suga opřený o zeď a zasmal se. Zřejmě se bavil tím, jak mě furt straší.
"Sugo, ehm... Co tu děláš? Tohle jsou ženský záchody." konstatovala jsem ale on si z mé poznámky nic nedělal.
Narovnal se a přistoupil ke mně a namackl mne na umyvadla.
"Co to sakra Sugo děláš?!" vyjekla sem.
"Zapomněla si sakra komu vděčíš za to co teď máš?!"
Jeho chování jsem nechápala. Co mu sakra je?!
"Co sem sakra provedla?!"
"Plán zněl že ti pomužů k tomu aby sis kurva vidělala na skolny, ne aby ses kurva cicmala s Jinem!"
"Hele klid! Ani si mi do teď nedal nic z toho co jsi mi sliboval! A to s kym já navazuji vztah je má věc!"
"To není holčičko. Pořád si jen uklízečka. Takže nemáš na někoho jako je Jin."
"Copak snad nezarlis."
Jeho obličej zkameněl. Trefa do černého. Ale proč? Proč sakra žárlí?
Byla sem zvědavá ale taky sem moc dobře věděla že on by mi to neřekl a né teď.
Vyběhla jsem z zachodku a přidala se ke klukům. Suga šel těsně před námi s JHopem.
Povídala jsem si s klukama až jsme dorazili k tomu lunaparku.
"Sme tuuu!" zaječel Kookie a popadl Nama za ruku a běžel s ním dovnitř.
Všichni až na mne, Jina a Sugu, je následovali. My jsme šli v klidu za nimi.
Ucítila jsem teplo na mé ruce, koukla jsem se dolů. Byla to Jinova ruka.
"Bože zlato, ty máš úplně ledové ruce. Ty nemáš rukavice?"
"Ne. Já... Je zapomněla doma." zalhala jsem a očkem koukla na Sugu. On se zasmal tim, pohrdavim smíchem a připojil se k JHopovi.
Jin vytáhl z kapsy pár černých rukavic.
"Na, vem si moje."
"A nebude ti zima?"
"Kdyby byla tak je mám už dávno na sobě." usmál se na mě a natahoval ruku s rukavicemi ke mě.
"Díky." poklonila jsem se a nasadila si je.
Jin kývl a chytl mne za ruku a přidali jsme se ke klukům.
Tae a Jimin zmizeli na volný pád z 90m. ( na kterym sem mimochodem na pár vteřin vypla :D )
Kookie se od Nama dožadoval cukrové vaty protože mu to dlužil a JHope s Sugou zmizeli neznámo kam a bylo mi to jedno. Ne JHope ale Suga. Aspoň se na chvíli vyhnu těm jeho pohledům.

S Jinem jsme zamířili na střelnici. První jsem střílela já a k tomu mizerně.
Trefila jsem jen pár růží, přesně řečeno 2.
Jin se mi smál. Smál se mi!
"Nech toho!" bouchla jsem ho do ramene a nafoukla tváře, což dělám většinou když jsem naštvaná.
"Ale no taaak křečku."
No to snad ne! Křeček?!
"Jakej křeček?! Ja nejsem křeček!" bránila jsem se.
"Ne ale si tak úžasně roztomilá." naklonil hlavu na stranu a zkousl si ret.
"To jo." odsekla jsem a položila růže na pult vedle pušky.
"Počkej tady. Střílej za mě." řekl a někam zmizel.

Vzala jsem si pušku a pár těch malých nábojů a vystřelila. Zase vedle.
Dala jsem další náboj (nebo co to je však víte co myslím) a nabila jim pušku.
Zkusila jsem se opřít loktama o pult a zamířit.
"Poradim ti." ozvalo se vedle mě.
Otočila jsem hlavu na Sugu a chvíli ba něj jen civěla.
"Narovnej se." nechtělo se mi ale poslechla jsem ho. Tak moc jsem chtěla trefit víc než jen růži.
Stoupl si těsně za mě a já cítila, jak mě něco tlačí na zadku. Stál mu.
Trochu jsem se zasmala ale dál držela pušku.
Chytl mi ruce a držel je: "Namiř na co chceš." řekl a já namířila na malého plyšového koníka.
"Zhluboka se nadechni a až vydechnes tak střel." pustil mé ruce a já to udělala.
A vidu, trefila jsem se.
Koukla jsem na něj s úmyslem mu poděkovat ale on, měl obličej až příliš blízko, tak blízko jako já s Jinem v kavárně. Tak blízko, až jsem cítila jeho chladný dech.

"Čau lidi!" vběhl k nám Tae a já se rychle odtáhla.
Vypadl mi kámen ze srdce, nechtěla jsem vědět, co by se stalo kdyby Tae nepřišel. Nemůžu to dovolit, mám ráda Jina.
"Sugo učíš Taehee střílet? Myslím že by ona měla spíš naučit střílet ona tebe." zasmál se a Suga ho kopl do zadku. Až teď mi došel ten smysl.
Blbec.
"Na." ozval se Jin vedle mne a podával mi horkou čokoládu. Ani jsem nepostřehla, kdy přišel.
Děkovně jsem se na něj usmála a čokoládu přijala.
Horká tekutina mi zahřívala ruce a opatrně jsem se napila.
"Půjdeme na ledový království?" jukl na nás Tae a usmál se.
"Klidně." kývl Jin a šli směrem k atrakci kde se k nám připojili kluci.
"Vy děte, já vám pohlídám věci." řekla jsem a vzala Jinovi jeho kelímek. Kluci mi do kapes marvaly jejich telefony a peněženky a šli.
"Pomůžu ti." řekl Rap a vzal Jiminův a Sugův telefon.
"Díky. Ty nejdeš?"
"Ne. Je to pro malé." řekl povýšeně.
"Jako je Kookie."
"Jo, ale on je kouzelný." vzdychl a tak zasnene se podíval směrem k atrakci, kde kluci zmizeli..

Butterfly [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat