(Louis)
Nemůžu být spokojenÄ›jÅ¡Ã, když po tom, co Harrymu ukážu, jak jsem se pro nÄ›j v noci snažil, projevà své ohromenÃ.
"Je to vážnÄ› dobré, Lewisi. Fakt jsi to dÄ›lal sám?" podezÃrá mÄ›.
"Ano. Do třà do rána, Harry, už se mÄ› ptáš potÅ™etÃ. To je opravdu tak těžké tomu uvěřit?" odfrknu si.
"Omlouvám se, ale po tom, co sis myslel, že máme renesanci, by sis za tohle zasloužil dostat ocenÄ›nÃ," culà se. PÅ™i pohledu na nÄ›j ani mé koutky nezůstávajà dole. Je roztomilý. Vždycky se mu ve tváři objevà ÄolÃÄky, které ÄlovÄ›ka nebezpeÄnÄ› oÄarujÃ.
"NÄ›jaká malá odmÄ›na by se mi lÃbila," zasnÃm se. Jako na povel, se mi Harry zadÃvá na rty, pÅ™iÄemž nevÄ›domky olÃzne ty své a až poté opÄ›t navážeme oÄnà kontakt. VÄ›dÄ›l jsem, že se to stane! VÄ›dÄ›l jsem, že když použiji slovo odmÄ›na, napadne ho polibek. Trochu mÄ› dÄ›sÃ, že jsem nad nÄ›ÄÃm takovým vůbec pÅ™emýšlel, ale na druhou stranu si myslÃm, že v jeho pÅ™ÃpadÄ› by to napadlo asi každého.
"VÄ›dÄ›l bys o nÄ›Äem?" pokouÅ¡Ã mÄ›. Kdybych mu nevidÄ›l do oÄÃ, věřil bych, že nemáme na mysli právÄ› to samé. Jeho Å¡ibalský pohled je ale pÅ™ÃliÅ¡ průhledný, pÅ™estože se ho snažà schovat za nevinnost, ve které mu pomáhajà kudrlinky.
"A ty?" Netroufám si jeho otázku zodpovědět a Harry po předánà štafety též jen vrtà hlavou.
"Ale až mÄ› nÄ›co napadne, tak ti o tom Å™eknu," ujistà mÄ›. ChvÃli Äekám, než budu pokraÄovat v naÅ¡Ã malé slovnà hÅ™e a užÃvám si pohled na chlapce pÅ™ed sebou. NesmÄ›lostà se kouÅ¡e do tváře.
"Budu se těšit."
"UrÄitÄ› se budeÅ¡ mÃt na co."
"O tom nepochybuji," uÅ¡klÃbnu se. Zbožňuji dvojsmyslné narážky.
"Fajn, takže..."
"Dáme to dohromady," mrknu na něj.
"C-cože?"
"NaÅ¡e práce. Jsem zvÄ›davý, jak to bude vypadat," mluvÄ› o historii se v duchu smÄ›ji Harryho zmatenÃ. Chlapec se nám až moc vžil do role.
"Oh, jo tohle... JasnÄ›... Taky jsem zvÄ›davý," zaÄervená se.
"Tak ho vyndej." Oh, to znÄ›lo blbÄ›, aÄkoliv jsem to tak ani nemyslel... "Notebook. Vyndej notebook, Curly." TeÄ se pro zmÄ›nu Äervenám já a Harry využÃvá Å¡ance.
"SamozÅ™ejmÄ›, Lewisi. Co jiného?" povytáhne oboÄà oÄividnÄ› pobavený.
"To už by staÄilo."
"O Äem to mluvÃÅ¡?" Snažà se o co nepÅ™esvÄ›dÄivÄ›jÅ¡Ã herecký výkon, že opravdu nemá zdánÃ, avÅ¡ak sám si je moc dobÅ™e vÄ›dom, že naprosto selhává.
"VážnÄ›, Harry, pÅ™estaň provokovat." SklopÃm pohled k zemi s Å¡irokým úsmÄ›vem.
"Fajn, tak jdeme na to."
...
"Z tÄ›hle jednotlivých bodů udÄ›lej souvislý text, prosÃm. Já si zatÃm dojdu na záchod," zadá mi Harry práci a vstává ze židle. Procpává se Å¡kvÃrou mezi mnou a stolem za námi, pÅ™estože by mohl jÃt ze své strany, pÅ™iÄemž ucÃtÃm otÅ™enà oblasti jeho rozkroku o své lopatky. O co se sakra snažÃÅ¡, Hazzarde...? PÅ™esto vÅ¡ak jeho chovánà nahlas nekomentuji.
Sestavit pár vÄ›t moc Äasu nezabere, a protože už mám hotovo a Harry se stále nevrátil, pÅ™i pohledu na jeho skicák mÄ› napadá jediné. Tak se podÃváme, jak Å¡ikovný jsi.
ČTEŠ
Definition of Art (Larry,CZ)
Fanfiction"Budeš můj mistrovský kousek." "Ani nevím, co mám dělat." "Svlékni se." "What is done in love, is done well." "I dream of painting and then I paint my dream." - Vincent van Gogh |#16 Fan fiction|