Chapter 13 - Portrait

2.8K 311 62
                                    

Neskutečně vám děkuji za smršť komentářů u minulého dílu!!!  

...

(Harry)

Není dne, abych si nevyčítal, že jsem Louisovi řekl, že by mé umění nepochopil. Možná jsem ho tím urazil. Chová se ke mně, jak nejlíp může a já z něj dělám, byť nechtěně, pitomce. Nicméně řekl jsem to, protože je to pravda. Copak by to mohl pochopit, když ani já sám to nechápu? Když ani já sám pořádně nevím, co vlastně někdy kreslím? Peru se s vlastními myšlenkami a prohrané boje pak zaznamenávám na papír pomocí tahů tužkou. Poté vše ukládám pod zámek.

O tom, že Louis Tomlinson je mou múzou není pochyb, avšak to, co je skryto v deskách, má mnohem hlubší význam. V deskách jsou Scintilly, které pramení čistě z mého nitra, tudíž mé vědomí si je nedokáže vysvětlit a mé podvědomí si to užívá. Pokud by mé tajemství někdo odhalil a nějakou náhodou by ho i pochopil, zničilo by mě to. Jsem rozporuplná osobnost, která potřebuje najít nejprve sebe, než dá šanci, aby ji našel i někdo jiný.

...

Do odevzdání prezentace zbývá jeden den a přesto, že jsme se během těch dvou týdnů na její zpracování viděli s Louisem minimálně osmkrát, a to převážně v ateliéru, v požádání, aby mi stál modelem, jsem absolutně nijak nepokročil. Ani jsem nebyl schopný se aspoň postavit za blbý stojan. A to jsem měl tolik příležitostí. Například, když četl úryvky textů. Nicméně v tu chvíli jsem jen seděl, poslouchal a nechával se unášet jeho kompletností vzhledu a charakteru.

Ať už mi Louis nosí obědy, píše mi jestli jsem v pořádku dorazil na pokoj, když jsme spolu zůstali déle do noci, než bylo třeba, kvůli tomu, že jsme se zapovídali, a nebo že dokonce při mě stál před Zaynem, který se nelidsky rozčílil, že jsem si položil věci na jeho postel, když se jednou vrátil na pokoj dřív než bylo domluveno a nevěděl, že tam budu, z jakéhokoliv důvodu, lichotí mi to a s mým žaludkem to dělá psí kusy, avšak neznamená to, zaprvé, že se mnou bude chtít trávit čas i po odevzdání práce, tudíž vídat se v podstatě bezdůvodně, nebo že to z něj dělá dobrého člověka, jímž podle Nialla rozhodně není.

Niall mi neustále opakuje, že Louis je frat s úmysly dostáním mě na pošahanou nástěnku a využitím v podobě přenechání mi kontroly nad prezentací z historie. Zkrátka že mě nechá oddřít veškerou práci a ještě si na mě zvýší své ego. Nicméně můj přespříliš ochranářský irský přítel neví o tom, že já jsem byl vlastně ten, který nás jako první dostal s Louisem do bližšího kontaktu. Já jsem ten, který ho chce (dobrým způsobem) využít, takže když už, tak si za všechno budu moct nebo už dokonce můžu sám.

Abych se dostal k hlavní pointě dnešního odpoledne po boku Louise. Musím vymyslet způsob, jímž si pojistím, že se budeme stýkat i nadále.

...

"Turnerovi zítra spadne brada. L"

"Spíš doufám, že už mu to konečně zavře hubu. H"

"Hah :D. Jsem na cestě za tebou, mimochodem. L"

"Jsem v ateliéru! H"

"Já vím. ;) L"

...

(Louis)

"Tak máme hotovo, Curly." V dobré náladě ukládám dokončenou práci a pro jistotu ji hned házím i na flashku. Harry mě celou dobu v tichosti pozoruje. Od té doby, co jsem mu vlezl do soukromí, mě pocit jeho očí na mém těle nenechává v klidu. Ne tím způsobem, že by mi to bylo nepříjemné, právě přesně naopak. "Co na mě tak koukáš?"

Definition of Art (Larry,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat