Tatil Çantası Nasıl Hazırlanır

2.9K 62 2
                                    

Merhaba tontişlerimm, bu gün tatilden döndüm. E ben de size tatil çantanızı nasıl hazırlayacağınız konusunda birkaç fikir vereyim istedim.

Sizin de çantanız üstteki resim gibi oluyor mu? Tamam normal, benim de öyle oluyordu. Geçmiş zaman çünkü artık çantamı annem kadar düzgün hazırlamanın sırrını öğrendim.

Öncelikle çok büyük bir çanta tercih etmeyin. Yoksa yayılırsınız, aradığınızı bulamazsınız. Orta boy olsun. Kıyafet olarak ne alacağınızı iyi belirleyin.Şunu da koyayım hadi hadi olmasın. Sonra bir makyaj çantasının içine törpü, makas, aseton, oje, istediğiniz makyaj malzemeleri, diş fırçası macunu, şampuan ve tokaları koyun. Tokalar için ayrı bir poşet ayırın ve poşeti de makyaj çantasına koyun. Takılarınız için küçük bir kutunuz olsun. Makyaj çantasına onu da koyun. En alta pijamaları, çamaşırları yerleştirin. Sağ tarafa tişörtleri koyun, sol tarafa da pantolonları ve şortları. Buruşmaya müsait elbise veya uzun tüniklerinizi en üste enlemesine koyun.

Bana sorarsanız ayakkabılarınızı ayrı bir çanta veya poşete koyun. Bavulunuzda olmasın. En fazla 3 çift ayakkabı alın. Defileye gitmiyorsunuz. Yani biliyorum tüm ayakkabılarınız başka bir kıyafete uyuyor ama, yok fazla.

Şimdilik bu kadar canlarım. Hadi baybayy.

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin