Soru Cevap

545 26 12
                                    

Evet , size liseyle ilgili sorularınızı sorun demiştim. Beklediğimden az soru geldi ama olsun. Şimdi onları cevaplayacağım.
1. Okula iki gün geç gideceğim ve herkes tanışmış olacak ne yapmalıyım?
Öncelikle dert etme. Bizim okulda geç gelenler olmuştu ama arkadaş edinmekte sıkıntı çekmediler. Eğer gruplaşmalar olduysa, onlara katılmaya çalış.
2.Ben en ön sırada oturmak istiyorum, ama bilmiyorum oturmalı mıyım?
Evet, nereyi istiyorsan oraya oturmalısın. 1. sıradan dersi dinlemek daha kolay olacaktır çünkü öğretmene daha yakınsın.
3. İlk gün serbest mi, okul kıyafetiyle mi gitmeliyim?
Okul forman varsa kesinlikle onunla git. Yoksa, kotun üzerine şirin bir bluz giyebilirsin.
4. İlk gün serbest gidenler nasıl giyinmeli?
Dediğim gibi bir kotla şirin bir bluz giyebilirsin. Onu dışında tayt ve tişört de olabilir. Hava şimdilerde sıcak malum, seni bunaltmayacak ve rahat bir şeyler tercih et bence.
5-Yatağa girdikten sonra 30 saat uyumaya çalışıyorum ne yapmalıyım?
Aynı şeyi geçen sene ben de yaşadım ve biliyorum iğrenç bir şey. Bunun için bana iyi gelen, ve sana önerebileceğim tek bi şey var, meditasyon. Yatmadan önce vücudunu rahatlat ve meditasyon yap. Uyuyamadığında da bunu yineleyebilirsin. Yatakta çok dönmemeye çalış, bu da uykunu kaçırır. Ve derin nefes al.
6- İyi bir uyku düzeni için hafta sonu geç mi kalkmalıyım?
Şöyle bir gerçek var, alışınca vücudumuz hafta içinde kalktığımız saatte uyanıyor. Ben de erken kalkmanı tavsiye ederim. Erken kalkan yol alır hayatımda duyduğum en doğru şey.
Bunlar yorumlardan aldığım sorulardı, şimdi mesajdakilere geçelim.
7-Lisede makyaj yapılmalı mı?
Ben yapıyor muyum, hayır. Öneriyor muyum, yine hayır. Ama yine de ben ille bir şeyler yapmak istiyorum diyorsanız, bir numara asla cilt ürünü kullanmayın. Bi nemlendirici, bi rimel bi de ruj en fazla. Yeter.
8- Yaşım küçük okula erken başladığım için bir şey olur mu?
Hayır, sonuçta kimse seni bir yaş küçük olduğun için dışlamayacak. Önemli olan beyin yaşı bence ;)
9- Okula giderken oje sürülür mü?
Evet, nude renkli oje tavsiye ederim. Kendi tırnak renginize de uygun.
10- Servis yolculuğunda ne yapmalıyım?
Tam adamına sordun, up uzuuuun bi yolculuk yapıyorum. Hiç sıkılmamanın bi yolu yok. Ama güzel bir çalma listesi oluştur, ve arkadaş edinmeye bak. Eğer uyursan, okula varınca turşu gibi olursun.

Pazartesi liseye başlayacak olanlara çok güzel bir yıl diliyorum. Yarın işinize yarıyacağını düşündüğüm bir konuda bölüm yayınlayacağım. Hadi baybay:)

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin