Merhaba tontişlerim. Biliyoruuum yeni bölüm 19 eylülde okul başlayınca gelecek dedim. Ama ne var ki kendimi tutamadım işte.
Bu ay tam tamına 6 kitap okudum, bu benim için iyi bir sayı. O zaman hemen başlayalım.
İlk olarak bildiğiniz gibi Alice ve sineği okudum, onun ayrıntılı yorumunu zaten yazmıştım.
Sonracıma Bir Genç Kızın Gizli Günlüğünün ikincisini okudum. Arkadaşlar arasında. İpek Ongunun anlatış tarzını çok beğendiğimi daha önce söylemiştim. Ama ne var ki bu seriyi devam ettirmeyi düşünmüyorum, biraz sıkıldım diyebilirim.
Sonra On Küçük Zenci adlı kitabı okudum, bayıldııım. Bunu 1 günde bitirdim. Harika bir polisiye romanıydı. Ve sonunu asla tahmin edemeyeceğiniz bir romandı. Ki bu harika.
Sonra Yıldızlı Sevgi adlı romanı okudum. Kitabı çok sevdim. Bu kitabı yıllar önce almış ama okumaya bir türlü fırsat bulamamıştım, şimdi iyi ki okumuşum diyorum. Bana kesinlikle bir şeyler kattı.
Bundan sonra Aklından Bir Sayı Tut adlı polisiye kitabını okudum. Dediğim gibi Agatha Christienin On küçük Zenci romanını okuyunca polisiye türüne takmıştım, o zaman bu kitabı görüp aldım. Kitabın konusu çok özgündü. Bir adama bir gün bir mektup geliyor. İçinde aklından bir sayı tut yazıyor, o da 658 sayısını hiçbir nedeni olmadığı halde tutuyor. Sonra zarfın içindeki küçük kağıdı açınca bay 658 yazdığını görüyor. Sonrasında olaylar başlıyor. Konusu harika. Ama gelgelelim kitapta bir olay o kadar uzatılmış ki okurken baygınlık geldi, kitap hiç beni oku demiyordu. Tamam sonunu merak ediyorsunuz ama o kadar gereksiz uzatılıyor ki bence insan sıkılıyor. O yüzden pek de sevemedim.
Son olarak 2 günde Yağmurla Gelen Mutluluk kitabının okudum. Tek kelimeyle muazzamdı. İçindeki sözlere postitler yapıştırdım, kitap bitmesin istedim. Ama şükür ki seriymiş. İkinci kitap bu yıl içinde çıkacakmış. Onu da çıkar çıkmaz okuyacağım. Şimdi size kitapta aşık olduğum sözleri yazmak istiyorum.
"Eskiden iki tip boyama yapan insanın olduğunu düşünürdüm :Sadece çizgilerin içini boyayanlar ve kalın siyah çerçeveli keskin sınırların içinde kalmayanlar."
"Lilly, o noktaları birleştirilen resimlerden, sense suluboyasın."
"Aşk mı? Bazen öyle fazla oluyordu ki canımı acıtıyordu."
Şimdilik bu kadar, 19 Eylülde görüşürüz diycem yine erkenden yazıcam falan rezillik olmasın 😂 Hadi baybaaay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri - Lise Günlüğü
NonfiksiMerhaba liseye başlayacaklar veya başlamış olanlar. Bu kitap tam da size göre. Bu kitapta aradığınız tüm tavsiyeleri, aklınıza takılan soruları bulabilirsiniz. E ne diyim hadi okuyun da havanıza hava katın. Yazan Fil Kapak Tasarımı Fil Yorumlarınızı...