Sabahları Erken ve de Mutlu Kalkabilmek için Tavsiyeler

674 26 5
                                    

Şimdi, hepimiz için mükemmel bir uyku zamanı olan yaz tatilinin sonuna geldik.
Gerçeklerle tekrar karşılaşma vaktimiz geldi.
Erken kalkıp soğuk sabahlarda okula gitme vakti geldi!
Evet, biliyorum. Okulu seven bir insan bile bu erken kalkma olayından nefret edecektir. (ilk gün buna dahil değil) İlk gün çünkü o kadar heyecanlı olacaksınız ki, uyuyamayacaksınız. Şahsen ben ikide bir kalkıp okula gitme vakti oldu mu diye bakmıştım ( yav yat uyu işin mi yok)
Ama böyle bir ay falan geçtiğinde, ilk sınavlar da. başladığında size garanti veriyorum yatakta yatabildiğiniz her dakikaya şükredeceksiniz. Hiç bitmesin isteyeceksiniz ama be yazık ki o pis çalar saat ya da minnoş anneniz sizi uyandıranca, malesef bitiyor.

Depresif bir girişten sonra, artık mutlu olma vakti. Çünkü bu durumları yaşamamak için tavsiyeler geliyor...
1) Erken yatın. Tamam, gece insanı olabilirsiniz. Ya da çalışıyor olabilirsiniz. Ama bana sorarsanız 22:00 yi geçirmeyin.
2) Yataktan ağır kalkmayın. Bir anda zıplayın. Kulağa biraz fazla saçma gelebilir, ama işe yarıyor.
3) Kalkar kalkmaz pencereyi açın ve odanın temiz havayla dolmasına izin verin.
4) Bir bardak su için, bu sizi enerjik yapacak.
5) Yüzünüzü buz gibi suyla yıkayın.
6) Kahvaltıda ceviz yiyin, bu beyninizi uyandıracak.
7) Enerjik bir müzik açın, o çalarken hazırlanın. İster istemez o çalarken dans edeceksiniz.
8)Serviste uyumayın. Evet az dayanayım, serviste uyurum demeyin. O zaman tüm bu yaptıklarınız çöpe gider. Derslerde dikkatinizi toplayamazsınız.
Hepinize iyi uykular ve iyi uyanışlarr..
Baybay😘

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin