Temmuz-Ağustos favorilerim

1.5K 33 77
                                    

Merhabalar tontişlerim. Geçen yazımda yeni bölümü okul başlayınca ekleyeceğim demiştim. Ama aklıma yeni bir konu gelince yazayım dedim. Ama okul başlamasına da az kaldığından bri dahaki bölümü cidden okul günlüğü olarak göreceksiniz. (cidden he :))

Tamam o zaman hemen başlayalım.

İlk olarak kozmetik ve bakım ürünlerinden başlamak istiyorum. Bu ay tatile gittiğim için de her gün sürdüğüm ve baya büyük bir faydasını gördüğüm güneş kreminden bahsedeceğim. Aven 50 faktör güneş kremi. Çok iyi korudu. Güneşte olamam rağmen hiç yanmadım neredeyse. Gerçi bi tek yüzüm yanmadı ama neyse. Avenin vücut kreminden daha çok beğendim yüz kremini. Alın kullanın.

Sonacıma niveanınlip butterını söyleyeyim. Daha önce de bahsetmiştim galiba, tüm ay boyunca her gece yatmadan önce kullandım. Harikaydı. Yani o olmasaydı dudaklarım çatlak çatlak gezerdim.

Final ürün ise neutrigina (yanlış yazdım kesin) nın hızlı emilen bakım kremini kullandım. Harika nem verdi. Ellerimi bu ay sürekli nemlendirdim. Neden mi? Ah ah. Ben hep Dove kullanıyodum. Bir aydır. Meğerse bana alerji yapıyormuş. Ellerim hıtır hıtır oldu. Size tavsiyem Dove almayın. Zeytinyağlı sabun alın.

Şimdi geçelim favori müziklerime.

In the Name of love - Martin Garrix, Bebe Rexha

Bu şarkı ağutosun başında çıktı. Çok beğendim.

Not today - İmagine Dragons

Bu şarkı senden önce ben adlı filmin müziği. Harika.

Bu ayın favori kitabı

On Küçük Zenci - Agatha christie. Bu ay bitince ağustos ayında okuduklarım diye bir bölüm yazabilirim. Bayramdan sonra. O zaman okuduğum kitapların uzun yorumlarını yapacağım.

Bu ayın favori dizisi

Bu bir yabancı dizi, Sherlock'un yeni sezonunu beklerikene yeni bir diziye tutuldum. New Girl. İçinde tamam hoş olmayan bir takım şeyler de var ama. Baş karakter olan Jess çooook sempatik. Bu diziye bayıldım.Yeni sezon eylülde geliyormuş.

Son olarak bu ayın favori filmleri

1) Nadide hayat - Demet Akbağ, Yetkin Dikinciler.

Sonunu beğenmedim pek ama filmin geneli çok sempatik ve komikti. Mutlaka izleyin.

2) Aynı Yıldızın Altında -Nihayet bu ay izleyebildim. Kitabını okuyup izlememiştim. Film de kitap kadar harikaydı. Oyuncular tam uymuş, sonra espriler tam yansıtılmış. Mükemmeldi.

Not: Çok uzattım ama ekimde Trendeki Kız'ın filmi geliyormuş. Gitsem mi bilemiyorum. Eğer gidersem size yorumlarımı yazarım.

Şimdilik bu kadar. Bu ay vaktimi geçirdiğim her şeyi size yazdım. Umarım işinize yarar. Bu bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın. Bir de eğer her ayın favorilerini istiyorsanız yazın ona göre devam edecek.

Hadi baybaaay

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin