Anime Önerileri

1K 29 9
                                    

Bu bölümü açtıysanız iki ayrı tarafta olabilrsiniz. Ya otaku (anime hayranı) sunuzdur ya da henüz animeyi şöyle bir duymuşsunuzdur.

Ben ise ikisinin arasında bir yerlerdeyim. Ne anime anime diye ölüp biterim ne de aman izlemesem de olur diyenlerdenim. Arada bir canım çok izlemek ister. O zaman da izlediklerimin resmen bağımlısı olurum.

Şimdi eğer animeleri bir süredir izliyorsanız yine üç ayrı tip olabilirsiniz:

Fantastik Animeler

Şirin Animeler

Romantik Animeler

Hehe, komik olan ben bunların üçü bir arada haliyim denilebilir. Yorumlarda hangi tarafta olduğunuzu yazarsanız sevinirim :) Size her tarzda izlemiş olup beğendiğim animelerden bahsetmek istiyorum. Zaten fazla izlemediğimden bol bol yorum yapabilirim.

Öncelikle Fantastik kategorisini inceleyelim. Bu animeler temel olarak ilgi alanıma girmiyor ama izlemiş olduklarımı çok seviyorum.

1) Fullmetal Alchemist: Kendisi çelik simyacı anlamına gelir. Simya ne demek bilmiyorsanız (bu arada Paul Coelho'nun Simyacı kitabını okumanızı şiddetle tavsiye ederim.) bu animede öğrenebilirsiniz. Ben bunun mangasını da okudum. Ve mangasını daha çok seviyorum sanki.

2) Kotoura San: Bu bir okul animesi. Tamamıyla ilgi alanıma giriyor. Fantastik, hafif romantik ve çok şirin! İnsanların düşüncelerini okuyabilen bir kızı konu alıyor. Kız önceden çok dışlanmış ama sonra işler değişiyor.

Şimdi şirin animelere geçelim. Gerçi hepsi şirin (kawaii) olsun...

1) Umaru Chan: Bu hayatımda izlediğim en absürt fakat bağımlılık yaratıcı animeydi. Herkesin gözdesi çok başarılı ve popüler bir kızın eve gelince yaşadığı dönüşümü anlatıyor. Aslında felsefik açıdan bakılırsa oldukça mantıklı. Bunu şu anda fark ettim. Ama siz o açıdan bakmayın. Normal çizgi film işte. Saçma gelirse bırakmak serbest :)

2) Ouran High School Host Club: Bu çok komik bir anime. Her kategoriye de girer. Bu animede ayrı bir sempatiklik var da çözemiyorum. Lisede yoksul bir kızın kulübe girmesiyle değişen hayatını, ve erkeğe benzerken birden bire dönüşümünü falan izliyorsunuz. Ama asla klişe değil ve süperitoo.

Romantikler:

1) Ao Haru Ride: Yavrum benim. (not: animeye yavrum demek) Bu anime muhtemelen her şeyin başlangıcı olan animedir. Okul animelerinin şahıdır. Şirin romantik bir okul animesi. İzleyin zaten kısacık.

2) Kimi ni Todoke: Şu an izlemekte olduğum anime. Biliyorum geç kaldım. Tam benlik bu da. Adı Sawako olan fakat Sadako zannedilen ve Sadako isimli bir korku karakterinden dolayı korkulan bir kızı anlatıyor. Zaman geçtikçe arkadaş edinmeye başlamasını, içindeki ışığı keşfetmesini konu alıyor. Bir daha söylüyorum tam benlik bu .

3) Five Centimeters Per Second: Bu bir anime film

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3) Five Centimeters Per Second: Bu bir anime film. Bir buçuk saat gibi bir süresi var. Uyarımı yapayım bu dram. Baya hüzünlü yani. Ama ben ağlamadım şahsen, ağlayan var mı sahi? Hani en favorim değil ama yine de beni değiştiren bir anime oldu. Spoiler vermeden konusunu anlatabileceğime inanmıyorum. İzleyin diyorum.

Ve tüm zamanların en favorisi:

Prenses Kaguya: Bu harika. Müthiş ya! Bu biraz fantastik, çokça dramatik. Ama uyarımı yapayım biraz fazla uzun. Sıkılıp bırakmak yok ha!!! Çok özgün bir konusu var.

 Sıkılıp bırakmak yok ha!!! Çok özgün bir konusu var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok uzun oldu bölüm umarım sıkmamışımdır sizi. Yorumlarınızı ve oylarınız bekliyorum. Baybayy...

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin