Merhaba canlarım, yaşasın tatile girdik! Şimdi çok mutluyuz, rahatladık ama sonuçta 3 aylık tatil boyunca evde otur otur çok sıkılacağız. Bu yüzden size yazın yapabileceğiniz bir kaç şey önereceğim.
1) Yazınızın büyük bir kısmı evde geçiyorsa (ki benim öyle) size ilk tavsiyem bir kitap listesi oluşturmanızdır. Yaz için kendinize bir kitap okuma hedefi koyun örneğin benimki 15 kitap. Kitap okumak hem vaktinizin iyi geçmesini sağlar hem de size emin olun çok şey katacaktır. Okuduğu kitapları tutmak isteyenlere de bir uygulama önerim olacak. Good Reads de kitap yorumları görebilir, kendi kitaplarınızı oluşturabilirsiniz.
2)Bir kursa gidebilirsiniz. Mesela ben her yaz olduğu gibi yine tiyatro kursuna gideceğim. Siz de dans kursu, yaratıcı yazarlık gibi pek çok kurs arasından seçim yapabilirsiniz.
3) Dizi izleyin. Dizi de ne? diye soruyorsanız şimdi size önereceklerimden izleyebilirsiniz.
-Stranger Things
-The OA
-Riverdale
4) Tatile gidiyorsanız bol bol yüzün. Ama şimdi size tatilde yapmanız gereken bir kaç şeyden de bahsedeceğim.
-Güneş kremsiz sakın çıkmayın. Ben iki senedir Aven'in kremini kullanıyorum çok memnunum. Ayrıca Avene Aftersun nemlemlendiriciyi de güneş sonrası kullanmanızı öneririm.
-Eğer saçlarınızın uçlarının açılmasını istiyorsanız, Loreal Sunkiss'i kullanabilirsiniz. Ben şimdiye kadar hiç kullanmadım ama yeni bir paket aldım. Ben de jel formunda olan var. Yaz tatiline gider gitmez kullanacağım ve yorumlarımı da sizlerle paylaşırım.
- Saat 11:00 - 15:00 arası güneşe çıkmayın. Bu saatlerde güneş gerçekten çok tehlikli. Cilt kanserine bile yol açabilir.
-Güneş cildinizi çok kurutabilir. Bunun için after sun nemlendiriciyi yanınızdan ayırmayın derim. Kuruyan dudaklarınız içinde güneşe karşı koruyucu nemlendiricileri kullanmanızı önerebilirim.
Şimdilik bu kadar. Baybayy :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri - Lise Günlüğü
Não FicçãoMerhaba liseye başlayacaklar veya başlamış olanlar. Bu kitap tam da size göre. Bu kitapta aradığınız tüm tavsiyeleri, aklınıza takılan soruları bulabilirsiniz. E ne diyim hadi okuyun da havanıza hava katın. Yazan Fil Kapak Tasarımı Fil Yorumlarınızı...