Bahar Favorilerim

816 20 5
                                    


Selam! Bir önceki bölümde içimdeki ilkbahar coşkusundan söz etmiştim. Hala sürüyor :)

Her mevsim ayrı güzel de en güzeli de ilkbahar sanki! Bu bölümde bahar ayları boyunca kullanıp memnun kaldığım ya da izleyip bayıldığım şeylerden söz edeceğim.

Yeni bir parfüm aldım (nihayet) John Galliano'nun bir parfümü. Çok severek aldım ve bahara uygun bir tatlığı olduğunu düşünüyorum.

Aslında kullanıp da memnun kaldığım tek ürün bu denilebilir. Daha çok kitaplar ve filmlerden söz etmek istiyorum aslında. Kitaplar:

Bu sene totalde 15 kitap okudum. Bu benim eh bir sayı. Yaz tatilinde çok daha fazla okumuştum. Bu yaz tatili için de kendime şimdi şu an bir hedef koyuyorum. 25 kitap. Biraz uçmuş olabilirim. Bakalım yapabilecek miyim? En sevdiğim kitaplardan bahsedeyim şimdi de:

Kuşlar Sanatı - Pablo Neruda: Bu bir şiir kitabı. Kitap iki bölümden oluşuyor. Birinci bölümde tek tek bir sürü kuşa ithaf edilmiş şiirler var. İkinci bölümde ise şairin kendi hayal gücünün ürünü kuşlarla ilgili şiirler bulunuyor. Bu usta şairin şiirlerini mutlaka okumalısınız. Eminim çok beğeneceksiniz.

Kar Taneleri - John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson: Bu bir genç yetişkin türündeki roman. Üç farklı yazarın üç farklı öyküsünden oluşuyor. Okuması eğlenceli ve sürükleyiciydi.

Bir Yaz Gecesi Rüyası - William Shakespeare: Bu anlamış olacağınız üzere tiyatro türündeki bir kitap. Okuması oldukça kolay ve akıcıydı. Eğer Shakespeare daha önce hiç okumamışsanız bu kitaptan başlayabilirsiniz.

Bu sene okuduğum kitaplar arasında beni hayal kırıklığına uğratan çok oldu. Demek ki düşük beklentiyle kitaba başlamak lazımmış.  Şimdi filmlerden biraz bahsedeyim:

La La Land: Biliyorum, bu filmi çok duydunuz. Sevenler oldu,bayılanlar oldu ve o kadar da güzel değil diyenler oldu. Ben bayılanlardanım. Ben normalde müzikallere karşı önyargısı olan bir insanım ama bu film hepsini yıktı. Jazz müziği sevmezdim ve artık seviyorum! Bu filmin beni değiştirdiğine ve bana mutlaka bir şeyler kattığına inanıyorum.

Alice Harikalar Diyarında - Aynanın İçinde: Bu film geçen sene çıkmıştı ama bir türlü izleme fırsatı bulamamıştım. Sonunda izledimve çoook beğendim. İlkinden daha fazla hatta. Filmin ana fikrini çok beğendim. Geçmişi değiştiremezsin ama ancak ondan ders alabilirsin.

Stajyer: Bu filmtek kelimeyle sempatikti. Baş rollerinde Anne Hathaway ve Robert De Niro oynuyordu. Yaşlı bir adamın bir proje kapsamında stajyer olarak Anne Hathaway'in yanında işe başlaması sonucu hayatının nasıl değiştiğini konu alıyordu.

Ve son olarak bir dizi. Ölmek İçin 13 Sebep. Bunun kitabı vardı, size bahsetmiştim diye hatırlıyorum. Tam dizilik kitap diye düşünmüştüm, anlaşılan başkaları da düşünmüş. Diziye bir bakın derim. Ben çok beğendim.

Şimdilik bu kadar. Hepinizi çok seviyorum. Yorum yapmayı ve istek bölümlerinizi yazmayı unutmayın. Baybay!

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin