Mezuniyet Balosu

888 24 17
                                    

Merhaba canım okurlarım, malumunuz mezuniyet sezonuna girmiş bulunuyoruz. Biliyorum gibi hepiniz heyecanlısınız. Ve baloyu tecrübe etmiş biri olarak sizinle bir kaç tavsiye paylaşmak istiyorum.

1) Saç ve makyaj konusu:

Ben saçlarıma kırık fön çektirmiştim. Ve çok hafif bir makyaj yapmıştım, rimel eyeliner ve ruj. Bana kalırsa hiçbir ten ürünü kullanmayın.  Rujunuzu da koyu bir renk yapmayın. Simli ve hafif bir ruj tercih edebilirsiniz.

2) Elbise konusu:

Elbisenizi bence mini alın. Şahse ben öyle yapmıştım. Böyle uçuş uçuş, tatlış pastel renklerde bir mini elbise olurs tadından yenmez.

3) Dans konusu:

Şimdi eminim pek çoğunuz hayaller kuruyorsunuz. Dans ettiğinizi, hoşlandığınız çocuğun sizi dansa kaldırdığını falan. E hepimiz yapıyoruz bunu ister istemez. Bana kalırsa çok da beklentiye girmeyin. Kendinizi her koşulda mutlu ve rahat hissetmeniz en önemlisi.

Balo boyunca sürekli telefonu alıp fotoğraf çekmeye çabalamayın. Ben telefonumun varlığınıbile unutmuştum ve hatta hiç elime almamıştım. Orada fotoğrafçılar olursa bol bol çektirin, onlardan alırsınız nolcak!

Bir de öyle kimse dansa kaldrımıyor diye köşede oturup somurtmayın. Ayol boşverin, kız kıza dansedin. Sonuçta hayatınızda kaç defa bu kadar eğlenebileceksiniz?

Bana kalırsa yanınıza bir tek telefon para ve ruj alın. Başka makyaj malzemesi götürmeye gerek yok, zaten inanın bana bir süre sonra unutacaksınız makyajı falan, kaptıracaksınız kendizi dans etmeye.

Bir de bana kalırsa topuklu giymeyin. Yani giyecekseniz de çok uzun giymeyin. Dans ederken ayaklarınız mafolur benden size söylemesi. Valla ben babet giymiştim, herkes de benden uzundu, umrumda olmadı.

Şimdilik bu kadar. Sizleri çok seviyorum. Umarım dilediğiniz gibi bir balo geçirirsiniz. İstek bölümlerinizi yorumlarda belirtin. Baybay!

Lise Tavsiyeleri - Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin