עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת

895 56 12
                                    

קרדיט ליוני בלוך וברק פלדמן על ההשראה וגם לשייגעצ (אגב מומלץ)
*

עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת. הזהרתי אותך. עיניים חומות כבויות ושיער שחור מתנופף ברוח הדמיונית שמרחפת בחלל הריק. העולם הזה מסריח מניו יורק ועד רפיח ועדיין לא הבנת את החיים האלו. עוד רגע תהפכי לסתם תמונה מטושטשת. ישבת מולי בסוודר לבן ונראית כמו מלאך. משחקים בקרב של מבטים כבר רבע שעה. התקשרת אליי אתמול בלילה ורצית שנשב על תה. נסעת אליי בטרמפ מדרום תל אביב לראשון לציון, צלצלת באינטרקום פעמיים ועישנו שתי סיגריות ואז הלכנו לישון. קמת וישבנו ועשינו תשחץ. אחר כך ישנו שוב ועכשיו את מולי עם התה. מחייכת. קרב מבטים ומצלמה. רצית שאצלם אותך אפילו שהמצלמה שלי שחוקה וישנה. אמרת שאת רוצה שנתעד את זה שאת עם האיפור המרוח אחרי שזרקו אותך מהבית ואת אפילו ככה את נראית כמו מלאך. אבל עוד רגע תהפכי לסתם תמונה מטושטשת שנשכח ממנה למחרת. הזהרתי אותך. האיכות שלי גרועה כמו האיכות של הדיסקים שצרבתי מהמחשב. אבל התעקשת. הזהרתי שעוד רגע תהפכי לסתם תמונה מטושטשת שנשכח ממנה ביום למחרת אבל התעקשת. התעקשת שאצלם אותך כי אף אחד אחר לא יצלם אותך ככה. ואז צילמתי. התמונה יצאה מהמצלמה. דמותך הבהירה התשתקפה מול עיניי. שיער שחור עף ברוח ופניך המלאכיות לא ניתנות לפיענוח. את לוגמת מהתה ומחזיקה את תמונה ממצלמת הפולארויד הישנה ואת אומרת שהכל טוב. זאת תמונה מטושטשת. כמו הרגשות שלי כלפיך. זרם דמיוני עובר ממני אליך. רגש עמום.

תמונה מטושטשת.

לפעמיםWhere stories live. Discover now