Proloog

57 6 1
                                    

'Laat ik me maar even voorstellen, ik ben Amelia van der Meern. Ik ben 15 jaar en ik zit in de 4de van het VWO. Mijn ouders zijn er nogal op gesteld dat ik goede cijfers haal. Laten we zeggen dat ze niet blij zijn als ik lager haal dan 7. Ik maakte hier geen probleem van, want ik kan best goed leren.

Verder heb ik een lieve broer van 17. Hij zit nu in zijn eindexamen klas en moet van mijn ouders elke dag naar huiswerkbegeleiding. Ik weet dat hij daar nooit naar toe gaat, maar ik heb hem beloofd om dat nooit tegen onze ouders te vertellen.

Ik heb 2 beste vriendinnen: Ilse en Madelief. We doen zeg maar alles samen. Madelief ken ik al sinds groep 3, Ilse heb ik in de brugklas leren kennen. Dat zegt niet dat ik en Madelief betere vriendinnen zijn hoor!

Mijn hobby's zijn Hockeyen, Turnen, Slapen en Eten. Maar ja, twee van de vier hobby's kan ik natuurlijk bijna nooit doen omdat ik de godganse dag op school moet doorbrengen. Ja, school is een van de 2 dingen die ik echt ongelofelijk haat. Het andere ding dat ik haat is Cameron Miller. Dat is de grootste sukkel van de school, vind ik. Op een 1 of andere vage reden vind elk meisje hem leuk.

Zo ziet mijn leven er ongeveer wel uit. Het is niet perfect, maar wel perfect genoeg voor mij!

Amelia's AnorexiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu