We got married korede popüler bir programdır. Orada iki ünlüyü eşleştirirler. Çift zamanla birbirini tanır ve evlenir. Ama bu gerçek evlilik değildir. Sadece ünlüler evlenirse hayat nasıl olur onu görmek içindir.
Yeri Red Velvet'e katılan yeni üye. Henüz 18 yaşına yeni girdi.
Bir gün pratik sırasında kapıları çaldı. Joy müziği kapattı. İrene "Girin" diye seslendi.
İçeri kamerayla bir adam girdi. Kızları selamladı ve söze başladı. "Merhaba Red Velvet. Ben We Got Married programından geliyorum. Aranızdan zaten Joy programda Sungjae ile evli bulunmakta. Şimdi bir üye daha We Got Married'den teklif aldı." dedi.
Tüm üyeler İrene'e baktı. Çünkü o grubun en büyüğüydü.
"Bu üye Kim Yeri."
Yeri gözlerini yerden ayırıp konuşan adama baktı. İşaret parmağıyla kendini gösterip "Ben mi?" diye şaşkınlıkla sordu.Adam elindeki zarfı uzattı. "Bunun içinde eşiniz olacak kişiyle ilgili bir ipucu var."
Wendy söze girdi"Ama Yeri henüz yeni yetişkin oldu. Çok küçük değil mi?"
"İşte bu yüzden Yeri'yi seçtik. Genç bir çift nasıl olur göstermek için. Eşi de zaten neredeyse kendi kadar genç." dedi.
Yeri zarfı açtı. Kurabiye. "İpucu bu mu?"
"Evet"
"O zaman bu kişi kurabiye seviyor olmalı. Unniler düşünün kim olabilir?" elini çenesine koyup düşünmeye başladı. Bu arada kamera onu çekiyordu.
Parmaklarını şıklattı. "Buldum! Kurabiyenin İngilizcesi Cookie değil mi? Bts'ten Jungkook sunbaenimin lakabı da Kookie. O değil mi?" diye umutla sordu.
Çünkü Yeri golden maknaenin hayranı sayılırdı.
Adam " Üzgünüm. Söyleyemem bunu program sırasında öğreneceksiniz. Ben gideyim. Siz de pratiğinize devam edin. İyi çalışmalar!" diyerek çıktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Bts! Bts!" bağırışlar içerisinde sahneden inip kilise doğru gittiler.
Hepsi bir tarafa dağılmışken kapı tıklatıldı. Rapmonster "Girin!" dedi. İçeri bir kameraman ve bir adam girdi.
Bts üyeleri ayağa kalkıp selamladı adamı. "Merhaba Bts! Ben De Got Married programından geliyorum. Aranızdan birine programa katılması için teklif getirdim."
Taehyung yani namı diğer uzaylı V "Omo! Şimdi bizden biri evlenecek mi? Ama biz daha çok genciz! Tabi Jin hyung hariç. O bizim yaşlımız." diye zırvalamaya başladı.
Suga 'artık susmazsan kamera var falan demem dalarım sana çocuk' bakışlarını gönderdi.
Jimin "Kim bu üye?" diye beklenen soruyu sordu.
"Jeon Jungkook." dedi.
Kimse maknaenin olmasını beklemiyordu.
Jungkook gülümseyerek "Peki eşim olacak şanslı bayan kim?" dedi.
Adam elindeki zarfı Jungkook'a uzattı. Jungkook heyecanla zarfı açtı. Ama hayal kırıklığına uğradı.
Çünkü sadece 99 yazıyordu kâğıtta. "Ben 99 diye birini tanımıyorum." dedi safça.
Adam gülerek " O ipucu. Eşinizi program sırasında öğreneceksiniz." dedi.
Jungkook aklına gelen fikirle gülümsedi. "99 doğum yılı olabilir mi?"
Adam " Olabilir." dedi.
"O zaman Twice'dan Tzuyu olabilir. Bir programda zaten ideal tipimin o olduğunu söylemiştim." dedi.
Adam gidince üyeler konuşmaya başladı. Jungkook" Eğer o kişi Tzuyu ise çok mutlu olacağım!" diye gülümsedi.
J-hope "Tek 99'lu ünlü o değil ki. Kim Sohyun var, oh! Ve ayrıca Red Velvetin maknaesi Yeri var. Düşünsene eğer oysa Red Velvet'le tanışabiliriz." diyerek Red Velvet'in ice cream cake şarkısına dans etmeye başladı.
Jungkook" Bilmiyorum. Eğer Yeri ise işim zor gibi. Çok soğuk birine benziyor." dedi kafası karışık bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 LOVES KOOKİE(Jungri)
FanfictionJungkook zarfı açar. 99. Ne yani ipucu bu kadar mı? Yeri zarfı açar. İpucu kurabiye. Jungkook ve Yeri popüler program We Got Married'e katılırsa ne olur? "Bu kitabın kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır."