Yeri yurdunun önüne gelen araba ile hızla aşağı indi. Kız kendinin iki katı valiz taşıyordu. E ne de olsa o bir idoldu kişisel bakım, kıyafet vesaire çok yer kaplamıştı.
Golden maknae kızın valizini görünce hemen arabadan inip yardım etti. Bu yaptığıyla fanları etkilemeyi yine ve yine başarıyordu.
Ardından ikisi de arabaya bindiler. Yeri söze girdi. "Nasılsın Kookie? Beni özledin mi?"
Jungkook kızın bu samimiyeti karşısında afallasa da belli etmemek adına gülümsedi. "Sen beni özledin mi Yeri?"
"Fazla değil." Jungkook bu cevap karşısında yüzünü astı. Yeri devam etti. "Senin videolarına bakmakla meşguldum. Dolayısıyla çok özlemedim." diyince Kookie tavşan dişlerini göstererek güldü. O sırada televizon başındaki ajummalar "Aigoo ne tatlı bir çocuk bu!" diye fangirlliklerini gösteriyorlardı.
"Ama sen benim soruma cevap vermedin Kookie."
Jungkook utanarak başını eğdi. Yeri çocuğun cevap vermeyeceğini anladığında konuyu değiştirmeye karar verdi. "Müzik dinleyelim mi?" Kookie başını salladı. "IU sunbaenimi beğendiğini duydum." dedi IU'nun şarkısını açarken.
"Oh! Beni baya bir araştırmış olmalısın."
"Eşimi tanımam gerek değil mi? Sen benim hakkımda ne biliyorsun?"
"Imm. 99 doğumlusun. İdolün Yoona sunbaenim. Boyun 1.57. Sesini beğenmiyorsun ama dans etmeye bayılıyorsun. Ve ideal tipin benmişim. Bunu senin geçen yılki ropörtajında duymuştum."
Yeri şaşkınlıkla ağzını açmıştı. "Sen ropörtajlarıma mı baktın?"
Jungkook Yeri'yi taklit ederek "Eşimi tanımam gerek değil mi?" diyince Yeri de kahkaha attı.
"Söylesene niye beni ideal tipin olarak gösterdin? Benim gibi erkeklerden mi hoşlanırsın."
"Şey. Yaşımız yakın. Ve ben senin gibi hem tatlı hem de erkeksi erkekleri beğenirim. Ayrıca da güçlüsün. İdeal tipim olmaman için bir neden yok." dedi Yeri gülümseyip saçıyla oynarken.
Nihayet havaalanına geldiler. Arabanın arkasından şoför Yeri'nin valizini çıkardı. Ardından Jungkook kendi valizini çıkardı. Yeri Jungkook'un valizini görünce içinden oha demeyi ihmal etmedi.
"Ben de bayanlar daha çok eşya getirir sanırdım. Ama sen beni de aşmışsın." dedi kıkırdayarak.
"Hey ben idolüm. Bence gayet normal."
Birlikte pasaport kontrollerinin yapıldığı alana geçtiler. O sırada onlarca flaş yüzlerine patladı. Hayranlar oradan buradan çıkıp aç kaplanlar gibi iki idolün üstüne atlamaya başlamışlardı. Jungkook Yeri'ye bir şey olmasın diye kollarını kızın minik bedenine sarıp hızla güvenli bir yere geçti.
Fanlardan kurtulduktan sonra pasaportlarını kontrol ettirmeye başladılar. Pasaport kontrolü yapan genç adam Yeri'yi görünce heyecanlandı. "Ah! Sizin hayranınızım lütfen bir fotoğraf çekebilir miyiz?"
Yeri en içten gülümsemesini sundu adama. "Tabi ki."
Adam telefonunu çıkardı ve bir selfie çekti. Ardından ikisi de uçağa bindiler. Koltuklara yerleştiklerinde Yeri kol çantasını karıştırmaya başladı. "Ah! Olamaz!"
"Ne oldu Yeri?"
"Benim yükseklik korkum var. Her uçağa bindiğimde uyku hapı alırım ama hapımı bulamıyorum. Ne yapacağım şimdi. Korkuyorum."
"Tamam sorun yok. Düşünmemeye çalış. Ben sana yardımcı olacağım."
Ardından uçak hareketlenmeye başladı. Yeri korkuyla gözlerini kapattı ve yumruklarını sıkmaya başladı. Uçak havalanınca Yeri yanağında bir el hissetmesiyle gözlerini zar zor açabildi. Jungkook kızın suratını avuçlamış gözyaşlarını siliyordu.
Kız o zaman farketti ağladığını. Jungkook Yeri'nin yanağını okşamaya devam ederken konuştu. "Korkma Yeri ben senin yanındayım."
Okuduktan sonra oy vermeyi unutmuyoruz dimi sevgili okuyucular :))) Sarangheee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 LOVES KOOKİE(Jungri)
FanficJungkook zarfı açar. 99. Ne yani ipucu bu kadar mı? Yeri zarfı açar. İpucu kurabiye. Jungkook ve Yeri popüler program We Got Married'e katılırsa ne olur? "Bu kitabın kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır."