Hellö! I'm cameback. Bayadır yazmamışım ya. Neyse umarım kütüphanenizden kaldırmamışsınızdır. Ve ayrıca MAMA da V'nin sahnesi efsane değil miydi?
Yurtta Jungkook'un hediye ettiği battaniyemle birlikte koltuğa uzanmış MMA ödül törenini izliyordum. Evet o sahnede olmak yerine yurtta kokuşmuş bir şekilde yatıyordum.Jyp nation konserinde o sasaeng fan yüzünden başımdan yaralanmış ve bileğim burkulmuştu. Bütün magazin sitelerinde konu başlığı olmuştuk. Jungkook sasaeng fana yumruk atmıştı.
Ekrana Red Velvet çıkınca biraz hüzünlendim, yanlarında olmalıydım. Unnilerim o elbiseler içinde çok tatlı olmuşlardı. Başarıyla performansı tamamladılar ve sahneden indiler.
Sıra Bts'e gelince nefesimi tuttum. Sahneleri mükemmeldi ve Jungkook... Aman tanrım onu hiç bu kadar seksi görmemiştim. Stilist iyi iş çıkarmıştı. Onların sahnesi boyunca şarkıya eşlik edip alkış yaptım.
Tören çok uzun sürmüştü ve göz kapaklarım bana ihanet ederek kapandılar.
Uykumun arasında yanıma bir şeyin çöktüğünü hissettim. Gözlerimi kırpıştırarak açtığımda loş ışıkta Jungkook'un yorgun yüzünü gördüm. Hemen doğrulup boynuna sarıldım.
O da kollarını bana doladı. Bir süre öyle kaldıktan sonra yavaşça ayrıldı. O ayrılınca vücudumu bir soğukluk kaplamıştı.
Bir süredir benim durumumdan dolayı WGM çekmiyorduk. Ve ben onu çok özlemiştim. Yanağımı okşayarak "Nasılsın?" diye sordu.
"Ben iyiyim ama sen çok yorgun görünüyorsun. Dinlenmen gerek." diyerek suratını okşadım.
"Bugün yanında uyuyabilir miyim?" diye sordu. Sanki kabus gördükten sonra annesine sığınan bir çocuk gibi görünüyordu. Nasıl hayır diyebilirdim ki?
Elinden tutup odama götürdüm. Yatağım geniş olduğu içi ikimizde sığardık. Kenara yatarak gelmesi için yanımı patpatladım. Üstündeki ceketi çıkardı ve yanıma uzandı.
Kollarını bana sardı. Öyle tatlı görünüyordu ki, dudağı uykusu geldiği için büzüşmüştü. Dayanamayarak dudağına öpücük kondurdum.
Anlamaz bir şekilde gözlerini açtı, ardından kocaman gülümsedi.
"İlk defa beni kendi isteğinle öptün." dedi.
Mutlu olduğu için tekrar öptüm. Ama bu sefer daha uzun sürdü. Ayrıldığımda Jungkook nefessiz kalmıştı. "Şansını zorlama Yeri." demesiyle hızla arkamı döndüm. Bir süre sonra bana arkadan sarılmasını hissetim.
"Sana bir şey olacak diye çok korktum Yeri." dedi ve uykuya daldı.
Belimdeki elini sıkıca tuttum. Ben bu çocuğu seviyorum. Hem de çok.
Oy ve yorumlarınız benim için değerli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 LOVES KOOKİE(Jungri)
FanfictionJungkook zarfı açar. 99. Ne yani ipucu bu kadar mı? Yeri zarfı açar. İpucu kurabiye. Jungkook ve Yeri popüler program We Got Married'e katılırsa ne olur? "Bu kitabın kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır."