So Sleepy

1K 107 43
                                    

"SÜRPRİİİZ!"

"Oh. Siz ne yapıyorsunuz burada."

Jin oppa "Acıktığınızı düşündük veee size pizza getirdik." dedi elinde 6 pizza kutusuyla.

"Ya çok düşüncelisiniz. Geçin içeri." diyerek oppaları ve unnileri içeri geçirdim.

Joy unni içeri geçince "Ya! Sungjae ve ben varken niye bu kadar güzel ev vermediler bize." diyerek isyanlara başladı.

"Bilemeyeceğim unni." dedim.

"Siparişler geldi mi Yerim?" Jungkook gri eşofman ve beyaz tişört giymiş saçını havluyla kurutuyordu.

"Geldi Jungkook." dedi ve gülümsedi J hope oppa.

"Oh. Siz ne zaman geldiniz?" Jungkook şok olmuş bir ifadeyle. Yazık bu çocuğa ikide bir şok edip duruyorlar. Güzelim gözleri yuvalarından çıkacak artık.

Salondaki büyük masayı ve 4 kişinin sığabileceği sehpayı hazırladım.

"12 kişi olduğumuza göre ve 6 pizza olduğuna göre 2 kişiye 1 pizza düşüyor." dedi Wendy unni.

"Mantıklı." diye düşünmeye başladı Kookie.

Tam mutfağa yönelmiştim ki aklıma dank etti. Biz tabak falan almamıştık ki.

"Şey oppalar ve unniler. Bizim tabaklarımız yok."

"Sorun yok. İki kişi aynı pizza kutusundan yer." dedi Jin oppa.

Başımı salladım. "Ben Kookie ile yerim." dedim doğal olarak.

"Ben Namjoon'la yiyeceğim." diyerek sahiplenici en iyi arkadaş tutuşunu yaptı.

" diyerek sahiplenici en iyi arkadaş tutuşunu yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ben İrene noonayla yemek istiyorum. Bizimkiler çok yiyip bana bırakmıyor." diye sızlandı V oppa.

"Ben Joy'la yerim." dedi Wendy unni.

"Ben Suga hyung ile yiyeceğim." dedi Hobie oppa.

"O zaman Seulgi ve Jimin yiyecekler." dedi Jin oppa mutlulukla. Hepimiz 'Senin neyin var' bakışı attık.

Jin oppa omuz silkti. "Ne? Gayo Daejun'daki danslarından beri onları shipliyorum. Olamaz mı?"

"Neden olmasın? Tabiki olur. Jin omma ne diyorsa odur." dedi Kookie.

Hepimiz yemeye koyulduk. Göz ucuyla baktığımda ne Seulgi unni ne de Jimin oppa pizzalarından almışlardı.

Yemeyi bırakıp onlara döndüm. "Hadi yiyin."

İkisi de kafalarını sallayıp yemeye başladılar. Hepimiz yemeyi bitirmiştik ama İrene unni ve V oppa konuşmaktan bitirememişlerdi. Kalkıp ortalığı topladım.

Yemekten sonra hepimiz bir tarafa dağıldık. Kookie ben ve Jin oppa yere yastıklar serip yatarak konuşuyorduk. O bize Law of the Jungle'daki anılarını anlatıyordu biz de eğlenerek onu dinliyorduk.

99 LOVES KOOKİE(Jungri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin