Hoş geldiniz Red Velvet!

1.4K 139 41
                                    

Bundan sonra hikayeyi Yeri'nin ağzından anlatacağım.

Yeri

Gözümü Jungkook'tan alabildiğimde konuşmaya başladım.

"Fotoğrafı koymayacağını düşünmüştüm." Jungkook yatakta benim yanıma oturdu. Eğilip elimdeki telefona baktı.

"Çok mükemmel çıkmışız insanları bunu görmekten mahrum edemezdim." diyip gülümsedi. Gülümsemesinin muhteşem olduğunu söylemiş miydim? Her neyse.

"Çok fazla yorum var burada. Bazıları beğenmiş ama bazıları da bana demediğini bırakmamış. Erkek avcısı diyen bile var."

"İnsanlar böyle Yeri her şeye bir diyecekleri oluyor. Bir keresinde biz üyelerle çok yakın olduğumuz için bizi gay olmakla suçlamışlardı, onun için kendini üzme."

"Peki. Bu arada üyelerle aranızın iyi olması çok güzel." diyip gülümsedim.

Yatakta yatar pozisyona geçip güldü ve konuşmaya başladı.

"Hyunglarımı seviyorum. Sen anlaşabiliyor musun üyelerle?"

Ben de aynı şekilde yatıp yüzümü ona çevirdim. Ama çoktan utanmaya başlamıştım. Sanki koca yatak küçülmüşte bizi birbirimize yakınlaştırıyor gibi hissettim.

"Evet unnilerle iyi anlaşıyorum. Wendy unni bana yemek yapar,İrene unni benimle bir anne gibi ilgilenir, Seulgi unni pek konuşkan değildir ama bana destek çıkar."

"Peki ya Joy noona?"

"O sanki en küçüğümüz gibidir. Sürekli çekişiriz ama en yakın ikimiz varız grupta."

"Yeri, ben sana bir sürpriz hazırladım."

"Gerçekten mi? Ne peki ... diye sormayacağım söylemeyeceksin değil mi?"

Başını iki yana salladı. Yataktan kalktı ve benim de kalkmam için elini uzattı. Gülümseyerek elinden tuttum ve ayağa kalktım. Birlikte odadan çıkıp otelin terasına geldik.

Gördüğüm yüzlerle neredeyse çığlık atacaktım. Karşımda Bts vardı!

Saygıyla önlerinde eğildim. Onlarda eğilmeye başladı ve eğilme faslımız epey uzadı. En son boynumun kopacağını düşünürken V sunbae araya girdi. İçimden ona teşekkürlerimi sundum.

"Ne kadar küçükmüş bu kız. " diyip saçlarımı karıştırmaya başladı.

"Hyung , saçlarını karıştırma karımın." demesiyle herkes Jungkook'a döndü. Bana 'karım' dedi.

V sunbae onu umursamayıp benimle konuşmaya başladı.

"En sevdiğin Bangtan üyesi ben miyim." dedi. Kafamı salladım.

"Bundan sonra benim kız kardeşim sayılırsın bücür. Bana oppa de."

"Tamam oppa"

"Ya! Ne çabuk anlaştınız siz ya."

Sesin geldiği yere baktık. Gelenleri görmemizle birlikte omzumdaki Tae oppanın kolu düşmüş ve ağzı neredeyse yerle buluşmuştu. Tüm üyeler şaşkındı. J-hope sunbae'de bayılıp yerle buluşunca tam olmuştu.

Hoş geldiniz Red Velvet!

99 LOVES KOOKİE(Jungri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin