Yarım saat oldu ama Tae oppa ve İrene unni hala gelmemişlerdi. Neyse Tae oppa için onları aramaya çıkmayacağım.
Bu arada Wendy unni,Joy unni,Hoseok oppa ve Jin oppa (artık onlara öyle dememi istiyorlar) koyu bir sohbete dalmışlar diğerleri de dinliyorlardı. Hiçbir şey umurunda olmayan Suga oppa bile Wendy unni konuşurken onu pürdikkat dinliyordu.
Sıkılmaya başlamıştık, ben de bir fikir öne sürdüm. "Hadi doğruluk mu cesaret mi oynayalım."
"İyi fikir." diye destek çıktı Kookie. "O zaman ben Tae oppayı ve İrene unniyi çağırayım." diyip ayağa kalktım.
"Ben de seninle geleyim." diyip yanıma geldi Jungkook.
Dışarıya çıkıp onları arıyorduk. Jungkook konuşmaya başladı. "Taehyung'a inanamıyorum. "
"Neden?"
"Taehyung'un arası kızlarla iyi değildir. Gerçi hiçbirimizin iyi değildir. İdol olduğumuz için öyle bir şansımız olmuyor."
"Ama neden olmasın? Mesela Heechul oppa ve Shinee sunbaelerimin bizlerle araları iyidir."
"Ama sizinki farklı. Sizler aynı şirkette bir aile gibisiniz. Netizenler veya fanlar size nefret kusamıyor. Ama biz başka idollerle göz göze geldiğimizde bile aşk dedikoduları çıkıyor."
"Ah, anlıyorum." Sahilden gülme sesleri geliyordu. Jungkook'un kolundan tutup çekiştirmeye başladım. Sahile indiğimizde onlar görüş alanımıza girdiler. İrene unni elinde telefonla Tae oppanın saçma sapan hareketlerini çekiyor ve kahkaha atıyordu.
Jungkook'a döndüm ve "Çok tatlılar onları bölmek istemiyorum." dedim. Bana tavşan gülümsemesini sunup " Bir şey olmaz daha iki gün buradayız, sonra da vakit geçirirler."
İyiki de kameralar bizimle gelmeyip terastakileri çekmeye devam ettiler. Yoksa rahat konuşamazdık.
"Unni!Oppa! Hadi gelin doğruluk mu cesaret mi oynayacağız."
Bizi görünce hemen toparlandılar. Daha önce İrene unniyi hiç böyle gülerken görmemiştim. O her zaman ciddi ve olgun olmuştu. Yani Tae oppanın tersiydi. Onu mutlu ettiği için Tae oppaya sevgim daha çok artmıştı.
Geldiğimizde Bts üyeleri imalı bir şekilde Tae oppaya bakıyorlardı. İrene unni ise yine ciddi tavrına bürünmüştü.
"Eee, şişe getirmediniz mi?" diye mantıklı bir soru sordu Rapmon. Unutmuşuz ya.
O sırada Jin oppa çantasından pembe bir su şişesi çıkardı. "Neyseki ben de var. Tekrar aşağı inmek zorunda değilsiniz." Jin oppaya içimden şükranlarımı sundum.
Hepimiz yuvarlak masanın etrafına kurulduk.Jungkook'la yan yana oturmuştuk. Cidden ona soru sormak istemiyorum, duymak istemediğim cevaplar duymaktan korkuyorum.
Wendy unni şişeyi çevirdi. Şişenin kapak kısmı Hoseok oppaya diğer ucu Suga oppaya geldi. Hoseok'u beklemeden "D" dedi. Ne kadar da üşengeç bir erkek.
Hoseok ellerini çenesinin altında birleştirdi ve gülümsedi. "Red Velvet'ten en beğendiğin üye kim? Ve neden?"
Suga'nın bu soruya cevap vermek istemediği belliydi. Ama yine de cevap verdi. "Wendy, çünkü çok hareketli." Bu cevabı herkesi şaşırtmıştı. Üşengeç Suga hareketli olduğu için birini mi beğenmişti?
Wendy başını eğip "Teşekkür ederim." dedi.
Suga bir şey demedi. Şişe tekrar çevrildi ve kapak Jin'e diğer ucu da İrene unni'ye geldi. "Aramızdan biriyle çıkacak olsaydın bu kim olurdu?"
İrene unni utanmıştı. Neyine utanıyorsun 26 yaşındasın be kadın. Neyse kendimi kaptırdım.
"Bu kişi sanırım Taehyung olurdu." O sırada tıkınmakta olan Tae oppanın bakışı görülmeye değerdi.
"Neden?" diye sordu Jin oppa. "Çünkü karşımdaki erkeğin beni güldürmesi gerek." dediğinde Tae oppa yine dikdörtgen gülüşünü sundu.
Şişe tekrar çevrildiğinde kapak Suga'ya diğer ucu Jungkook'a geldi. Jungkook direk "Cesaret." dedi. Cesur çocuk, severim. Suga oppanın dudağının bir tarafı kıvrılarak gülümsedi. Böyle psikopat gibi görünüyordu. Korkmaya başladım ne yaptıracak çocuğa acaba?
"Yeri'yi öp. " dedi. Ne?! Suga oppaya baktığımda bana bakıp göz kırptı. Jungkook'un koluma dokunmasıyla gözlerimi Suga'dan çekip ona odakladım. Tanrım bana yaklaşıyor. Öpmez değil mi? Ne de olsa kameralar var. Hayır...Hala nefes alamazken gözlerimi kapattım.
Tam yerinde kestim. Kksmvkfnvmdkwqdefpdkqwpdklsçc. Bu bölümü yazarken suratımda sürekli aptal bir sırıtış vardı. Aynı aşağıdaki gibi J-horse gülümsemesinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 LOVES KOOKİE(Jungri)
FanfictionJungkook zarfı açar. 99. Ne yani ipucu bu kadar mı? Yeri zarfı açar. İpucu kurabiye. Jungkook ve Yeri popüler program We Got Married'e katılırsa ne olur? "Bu kitabın kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır."