Chu.

1.2K 120 67
                                    

Hadi başlıktan tahmin edin bu bölüm neler olacak.

Suratımıza flaşların patlamasıyla birbirimizden ayrıldık. Jungkook hiçbir şey olmamış gibi görünüyordu. Ama ben böyle suratıma flaşlar patladı mı panikleyip somurtmaya başlıyordum. Sonra Yeri niye somurtkan.

Jungkook'la kulise doğru gittik. Kendimi içeri atarcasına girdiğimde yalnız olmadığımızı fark ettim. Jimin oppa ve Seulgi unni güleşerek yemeklerden yiyorlardı. Bir kaşım istemsizce kalktı.

Arkamdaki Jungkook ise sırıtmakla meşguldü. "Merhaba." diye gülümseyip yanlarına oturdum. Çok acıkmıştım onun için yemek yemeye başladım.

Biz yemek yerken Jungkook telefonda oturuyordu. "Hey Yeri magazin haberlerine baksana bir. "

Elime telefonu aldım. Magazin sayfasına girdiğimde en başta bizim sarıldığımız fotoğraf vardı. 'Wgm çifti sahne arkasında hasret giderdi.'

Devamındaki postlarda da hep biz vardık.

'Yeni bir aşk mı doğuyor?' içimden doğru bildiniz canım diye geçirmedim değil.

'Jungkook Yeri'den hoşlandığını itiraf etti! '

'Yeri de Jungkook'u seviyor mu?'

Sonra bir başlık daha gördüm. ' İrene ve V arasında ne var?'

Postun üstüne tıkladım.

Bts'den V Red Velvet fanlığıyla da bilinir. Özellikle İrene'e karşı olan hayranlığını da dile getirirdi. Geçen hafta yayınlanan Wgm bölümünde de İrene ve V arasında gözle görülür bir yakınlık oldu. Kimi fanlar onların arasındaki ilişkinin noona- donsaeng ilişkisi olduğunu kimileri de aralarında özel bir şey olduğunu düşünüyorlar.

Vay be. Gündemin ortasına oturmuşuz resmen.

Jungkook Jimin oppanın kulağına bir şeyler fısıldadı. Jimin oppa da kafasını tamam anlamında salladı. "Seulgi biraz hava almaya çıkalım mı?" Seulgi unni de kabul edince birlikte odadan çıktılar.

Jungkook'a ne olduğunu anlamak istercesine baktım. "Yeri ben de seninle konuşmak istiyordum. Benim kafam biraz karışık sen benden hoşlanıyor musun yoksa hoşlanmıyor musun?"

Tamam. Bu sefer diyeceğim içimde tutmayacağım. "Jungkook ben seni programa katılmadan önce bile seviyordum. Başta hayranlık falan sandım. Ama program sırasında anladım. Ben seni seviyorum." Oh rahatladım.

Jungkook ise kocaman gülerek bana bakıyordu. O kadar sevimli görünüyordu ki dayanamadım yanağına öpücük kondurdum.

Ağzı açık kalmıştı. Elimle çenesini yukarı kaldırarak ağzını kapatmasını sağladım. Göz göze geldik. Şuan garip bir atmosfer vardı. İkimizde sessizdik. Normalde bu gibi durumlarda konuşup bu atmosferi dağıtırdım ama nedense konuşamıyordum.

Alt dudağını yaladı. Şimdi bütün dikkatim oraya çevrilmişti. Dudakları şeker gibi parlıyordu. Tadı nasıl acaba? Ah Yeri ne biçim bir kız oldun öyle. Ama ne yapayım dikkat dağıtacak kadar güzeller. Ben kendimle savaşa başlamışken Jungkook yaklaşmaya başladı.

Aramızda neredeyse mesafe kalmamışken gözlerime baktı izin ister gibi. Ben de izin verir gibi baktım.

Gözlerini yumduğunda ben de yumdum . Nihayet Jungkook'un sıcak ve nemli dudaklarını hisssettim. Heyecandan ağzımı sımsıkı kapatmıştım. Jungkook eliyle çenemden kavradı ve ağzımı araladı. Ağzımın aralanmasıyla birlikte Jungkook alt dudağımı emmeye başladı.

Ne yapacağımı başta bilemesem de ben de Jungkook'un yaptığı gibi yapıp üst dudağını emdim. Çok değişik hissediyordum. Normalde utancımdan yerin dibine gireceğime şimdi ise Jungkook'un dudaklarına doyamıyordum. Merak ettiğim tadı şimdi alıyordum. Çok güzeldi. Nefessiz kalınca birbirimizden yavaşça ayrıldık.

Ama nefeslerimiz hala birbirine karışıyordu. Dudaklarına kırmızı rujum bulaşmıştı. Yavaşça dudaklarını yaladı. "Gerçekten de çilek kızsın Yeri. Dudaklarında çilek." deyip tekrar öptü beni.

AAAAAA. First kiss yaptırdım. Ağağağağ. Hazır annem ve babam köye gitmişken yb yazayım dedim. Evde feels geçiriyorum arkadaşlar. Jungrii feeslsi. Normalde öpüştürmeyecektim ama dedim yazıktır şunları bir kavuşturayım. Bir okuyucum da benden iyilik istemişti.Bu bölüm sana SyaPinkee

99 LOVES KOOKİE(Jungri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin