"Bittim ben bittim!" Red Velvet yurdunda oradan oraya koşturup, saçlarımı yolup bir taraftan da bağırınıyordum.
" Salak Yeri madem bir halt yiyorsunuz yakalanmasaydınız." dedi Joy.
"Nerden bileceklerdi vokal odasında kamera olacağını." dedi Wendy unni.
"Ve de restoranın üst katında." diyerek devam etti Seulgi unni.
"Iııı, şimdi ulusun düşmanı olacağım." diye kendimi yere attım.
"Tamam be yeter! Olan oldu halletmeye çalışacağız. Yeri sen de kafanı vurma koltuğun ayağına. İz çıkacak sonra biz eziyet ediyoruz sanacaklar."
Olan şuydu;
Dün çok güzel bir gece geçirmiştik. Hem sürpriz doğum günü hazırlanmıştı hem de evlilik teklifi almıştım. Kısacası harikaydı. Yurda gelip uyumuştum. Güzelce kalkıp kahvaltı hazırlayıp hep beraber oturmuştuk. Her zamanki gibi magazine bakarken BAM Red Velvet Yeri ve Bts Jungkook'un samimi fotoğrafları medyaya sızdırıldı.
Ve bu fotoğraflarımız öpüşürkenki fotoğraflarımızdı kısacası hapı yutmuştuk.
Birazdan şirketlerimiz bizi çağıracak ve kim bilir ne cezalar yiyecektik. Bunları düşünürken İrene unninin telefonu çaldı.
"Şşş menajer arıyor. Efendim unni. Tamam, tamam geliyoruz."
Telefonu kapattı ve bize döndü.
"Azarlara, basın toplantılarına hazır olun kızlar, Soo Man bizi çağırttı."
Tamam sakinim. Ne sakini! Şuan soğuk terler döküyordum.
2 Saat sonra
"Woah! İnanmıyorum resmen damat etti kendine. Bir torun bekliyorum demediği kaldı." dedi Joy unni şaşkınlıkla.
"Ben de çok şaşkınım unnie. İlişkinize devam edebilirsiniz dedi inanmıyorum!" Ben yerimde sevinçle zıplarken İrene unnie uyarıcı ses tonuyla konuştu.
"Tabi işini aksatmamak koşuluyla."
"Program çekilirken de hiç aksattığımı gördün mü unnie aşk olsun."
"Ben bir uyarayım da lider olaraktan."
"Ben Jungkook'u arayayım."
Telefonumu alıp herhangi bir pratik odasına girdim. Jungkook'u aramaya başladım. Açmıyordu.
Belki de toplantıdadır diye düşünüp odadan çıktım. Program çekimimiz olduğu için unnielerin yanına gittim.
-----------------------------------------------------------------
Program bitmişti ama ben de bitmiştim. Program boyunca dans etmiş çeşitli yarışmalar yapmıştık ve gerçekten vücudumu hissetmiyordum. Yurda gittiğimizde hepimiz duşa koştuk ama İrene unnienin "Yaş sırasına göre gireceğiz!" demesiyle hayal kırıklığıyla salondaki kırmızı koltuğa oturdum. Maknae olmanın dezavantajları.
Ben kendi annemi bile dinlemezken İrene unnieyi dinliyordum. Çünkü İrene unnie sinirlendiğinde annemden daha korkunç oluyordu.
Sıranın bana gelmesini beklerken Jungkook'u aradım. Yine cevap vermeyince merak etmeye başlamıştım. Ben de Taehyung oppayı aradım. Telefon elinde olmalıydı ki anında açtı.
"Efendim yenge."
"Oppa Kookie'ye ulaşamıyorum, yanında mı?"
"Pratik yapıyorduk muhtemelen telefonunu kapatmıştır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 LOVES KOOKİE(Jungri)
FanficJungkook zarfı açar. 99. Ne yani ipucu bu kadar mı? Yeri zarfı açar. İpucu kurabiye. Jungkook ve Yeri popüler program We Got Married'e katılırsa ne olur? "Bu kitabın kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır."