Çekişme

1K 114 19
                                    

Geç yb attığım için üzgünüm. İnanın tüm yazma isteğim kaybolmuştu. Antrenmandan gelip yazdım. Galiba kollarını hissetmiyorum. Size iyi okumalar!

Arabada Jungkook, ben şoför ve kameralar sessizce ilerliyorduk. Az önce yaşananlardan dolayı çok heyecanlanmış ve konuşmayı unutmuştum. Jungkook ise bir şey olmamış gibi davranıyordu.

Biliyordu ki eğer ikimizde kameralar karşısında tuhaf davranırsak insanlar ne olduğundan şüphelenirlerdi.

Tanrım! Yine de sakin davranmak kolay değil. Öpüşmekten biraz daha ileri gitmiştik. Ve bu benim yüzümden olmuştu. O durmasaydı kendimi tutabilir miydim bilmiyorum. Bu yüzden Jungkook'a karşı biraz mahcup olmuştum.

Ah! Tamam sakin olacağım ve katılacağım Jyp nation konserini izleyeceğim. Daha önce başka bir şirketin konserine gitmemiştim ve nasıl olacağını merak ediyorum.

Jungkook "Geldik. Hadi inelim." dedi gülümseyerek. O gülümseyince biraz olsun tedirginliğimi üzerimden atabilmiştim.

Jungkook'un arkadaşları yani Got7 ile görüşebilmesi için erkenden gelmiştik. Buna rağmen konser alanının yarısı dolmuştu. Bütün Jyp sanatçılarının olduğu kulise girdik. Bizi ilk gören Twice' dan Nayeon oldu. Şirin bir gülümsemeyle yanımıza geldi.

Buna karşılık ben de gülümsedim. "Hoşgeldiniz . " dedi tüm sevimliliğiyle. "Hoş bulduk noona." dedi Jungkook.

"Jungkook-ah, çok güzel bir eşin var." dedi şakayla. "Teşekkür ederim." dedim. Daha önce de karşılaşmışlığımız olmuştu ama pek samimi değildik. Yine de çok samimi birine benziyordu.

"Jongkoook!" Bunlar Yugyeom ve Bambam'di. Koşarak gelip Jungkook'un üstüne atladılar. Nayeon unni ikisinin de kulaklarından tuttu ve Jungkook'un üstünden çekti.

"Koskoca adam oldunuz hala çocuk gibi davranıyorsunuz. Tzuyu sizden iki yaş küçük buna rağmen daha olgun." diyerek azarladı. Bir abla gibi davranıyordu onlara.

Bambam beni sonradan görmüş olacak ki Russian Roulette dansımızı yapmaya başladı. Ama suratındaki ifade ve şarkıyı söylerken detone oluşu o kadar komikti ki kahkahalarımı serbest bıraktım.

Bir kaç idolle daha selamlaştık. Ardından Tzuyu ve Chaeyeong geldiler. Vay canına Tzuyu gittikçe uzuyor gibi duruyordu. Kendimi cüce gibi hissetmiştim. Bize selam verdiler biz de onlara selam verdik.

Ardından Twice V app yayını yapmaya başladı. Beni yanlarına çağırdılar. Ben de yayına katıldım. Sonra Chaeyeong ve Nayeon unni şarkımızın dansını yapmaya başladılar gerçekten çok mutlu olmuştum.

Nihayet konser başlarken biz de seyircilerin arasına katıldık. Bizi fark eden bazı hayranlar fotoğraflarımızı çekmeye başlamışlardı bile.

Biz de hayranlarla birlikte coşuyorduk. Konser çok eğlenceliydi. Hele Jyp'nin komik dansları da eğlendiriyordu. Zıplayarak şarkı söylerken kolumdan birinin asılmasıyla geriye doğru sendeledim. Tanımadığım bir adam kolumu öyle sıkıyordu ki gözümden yaş gelmişti.

"Bırak beni!" diye bağırmamla Jungkook bizi farketti ve beni kendine çekti, ama adam hala kolumu bırakmıyordu. Beni çekiştirirlerken yere düştüm ve adam yine beni bırakmamıştı Jungkook'un en sonunda adama yumruk atmasıyla kolum serbest kaldı. Ama bu sefer kafama gelen sert bir darbeyle gözlerim kapandı.

Güzel kapak yapabilen var ? Ben kapak yapamıyorum da. Yazarsanız sevinirim.

99 LOVES KOOKİE(Jungri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin