Yanaktan

1.1K 118 25
                                    

  "Heart b-b-b-beat..." dansımıza çalışırken kapı çaldı. Müziği durduk ve "Gir " diye seslendik. Gelen Taeyeon unni ve Baek oppaydı. Sadece şirket içinde görüşebiliyorlardı. Onların adına üzülüyordum. 

  "Kızlaar! Uniniz ve oppaanız geldii!" dedi Baek oppa çocukça. İrene unni söze girdi.

"Sen benim oppam değilsin Baekhyun." dedi. 

"Sana demedim zaten noona. Bu tatlış kızlara dedim değil mi kızlar." 

Taeyeon unni Baek oppanın omzuna vurdu. "Kısa kes Baek." 

 Baek oppa hemen köpek bakışlarını devreye soktu. "Ama Taetae niye sevgiline vuruyorsun?" 

Tabi Taeyeon unni dayanamadı Baek oppanın yanaklarını sıkmaya başladı tam o sırada kapı açıldı ve Tae oppa ve Jungkook içeri girdi. Tae oppanın ağzı kocaman açıldı. 

"Baek hyung?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Baek hyung?"

"V?"

"Taeyeon sunbaenim ?"

"Jungkook?"

"Yeri?"

"İrene ?"

"Taehyung?"

"Baekyeon?" 

"Jungri?"

"Vrene?"

"Vkook?"

"Tamam sakin olun. Hepimiz tanışıyoruz." dedi Joy unni.

Tae oppa yerinde zıplamaya başladı. "Biliyordum ayrılmamışsınız, Baekyeon is reel!"

"Sakin ol Taehyung. Bunu kimsenin bilmemesi lazım fanlar çılgına döner." dedi Taeyeon unni ciddiyetle.

"Tamam sunbaenim ağzımızdan sizle ilgili hiçbir şey çıkmayacak." Jungkook aynı ciddiyetle cevap verdi.

"Aigoo çok tatlı bir kocan var Yerim." dedi Taeyeon unni.

Jungkook'la ikimizde kıkırdadık. İrene unni oturduğumuz koltuklari işaret etti "Otursanıza." 

Jungkook "Benim Yeri ile konuşmam lazım." dedi. Ayağa kalktım. "Tamam." diyip Jungkook'un kolundan tutarak vokal odasına götürdüm. 

"Ne söyleyeceksin Kookie?" dememle bana sarıldı. Ben de kollarımı onun beline sardım.

"Biraz vakit geçirmek istiyorum seninle. Görev kartında bir konsere gidin diye yazıyordu. Yugyeom da bana iki bilet ayırmış Jyp nation konseri için. Seninle gidelim mi?" 

 "Olur. Konser ne zaman?"

"Yarın akşam." 

"Peki yarın gideriz o zaman. Hadi diğerlerinin yanına dönelim."dedim kollarının arasından çekilirken.

 Ama kolları buna izin vermedi. Beni kendine çekti. "Öpücük yok mu? Zaten seni doğru düzgün göremiyorum." 

 "Tamam ama yanaktan." Suratı düşsede onayladı. Tam yanağını öpeceğim sırada suratını döndürdü ve dudaklarımız buluştu. "Ya!" diye bağırdım. "Ben sana-" sözümü kesip tekrar öptü beni ve muzip bakışını atarak odadan çıktı.

Sıkıcı mı oluyor ne? Ama ben zaten ekşınlı şeyler yazamam. Jungkook ve Yeri'yi üzmek istemediğim içinde mutlu  mesut bir hikaye olacak bu. Ayrıca okullar başladı ve ben liseye geçtim. Hem voleybol hem de tiyatroya katıldığım için hafta sonları yazabilirim. Görüşmek üzeree.

99 LOVES KOOKİE(Jungri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin