Shook

929 104 50
                                    

Sonunda bölüm attıım. Umarım kütüphanenizden kaldırmamışsınızdır. Bol bol yorum yaparsanız sevinirim.

İnanamıyorum. Jungkook'la evimiz olacak. İkimizin sadece bizim. Her ne kadar program gereği olsa da mutlu oluyordum işte.

Bu gün evimize bakmaya gidecektik. Aslında program gereği daha erken evimize taşınmamız gerekmişti ama bazı aksaklıklar nedeniyle yapamamıştık.

Şirket arabasına bindim ve evimize gittik. Bahçeli büyük bir apartmanın önüne geldiğimizde Bts'in siyah büyük arabası geldi.

İçinden iste Jeon Maknae Jungkook çıktı. Aaaaw yine çok yakışıklıydı.

Beni görünce kocaman gülümseyip sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni görünce kocaman gülümseyip sarıldı. Ben de onun sarılmasına karşılık verdim.

"Hadi girelim." dedi. Ben de başımı salladım ve peşinden binaya girdim. Bir kameraman ve Jungkook'la ben asansöre bindik. Ama bir sorun vardı. Biz hangi katta yaşayacağız?

"Şey Kookie."

"Efendim Yerim?"

"Hangi kattayız biz."

"Aaaa, sen sormadın mı?"

Başımı iki yana salladım. Sonra ikimizde kameramana döndük.

"Siz biliyor musunuz?"

Kameraman kameraya sağa sola salladı.

"Ben o zaman pd'yi arayayım." dedi ve cebinden (nasıl sığdırdı bilmiyorum ama) iphone7'sini çıkardı ve aramaya koyuldu. Telefonu tutuş şekli bir değişikti. İşaret ve başparmağıyla tutmuştu. Ben olsam elime sığmazdı. Gerçekten küçük ellerim var.

"Merhaba efendim. Şey ev hakkında küçük bir bilgiyi unutmuşsunuz. Biz hangi katta kalacağız?"

"Ha, tamam. En üst kat. Teşekkürler, iyi günler." Ya konuşmasını yediğim maknaesi! Neyse Yeri sakin ol kamera seni çekiyor. Aptal gibi davranma.

Sonunda en üst kata çıkabilmiştik. Anahtar ben de olduğu için kapıyı ben açtım.

Tanrım çok heyecanlıyım. İçeri girmeden önce Jungkook'a baktım. Jungkook gülümseyip elini sırtıma koydu ve beni içeriye itekledi.

Woah. Ev beklediğimden daha da güzeldi. Galiba reytingleri arttırdığımız için para kıymışlardı.

Giriş kapısının yan tarafında bir kapı daha vardı bu lavaboydu. Salon ve mutfak birleşikti. Salon biraz küçüktü ama aklımda çok güzel şeyler vardı. Bir tane yatak odası vardı. Bu da demek oluyor ki birlikte uyuyacağız.

Evde gezintimizi bitirdikten sonra stüdyoya çağırıldık.

Stüdyoya gittiğimizde karşımızda Taeyeon unni ve IU sunbaeyi görmeyi kesinlikle beklemiyorduk.

99 LOVES KOOKİE(Jungri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin