11.Část - Bieberkova řiťka alebo Fretka ? (inspirovala jsem se tebou Ivka)

1K 46 6
                                    

Tuhle část věnuju Ivce,holce která se nebála a napsala mi na fb <3 Užij si tuto část.
Ps: Fretkó :D Nebo fetko ? O.o (snad to pochopíš)
Erin <33

Faith pohled :

V umazané cestovní tašče jsem začala hledat mobil co mi Justin půjčil.Šmátrala jsem v kontaktech až jsem našla to co jsem potřebovala.

,,Tady Flores."

,,Konečně Fredo jsem ráda že jsi mi to zvedl." Spadl mi obrovský kámen ze srdce.

,,Faith? Co se stalo? '' V jeho hlase šlo slyšet zděšení.

,,Někdo unesl Justina.A já nevím kdo."

V telefonu se ozvalo ticho a po pár sekundách jsem slyšela jeho hlasitý smích.

,,To není směšný!" Zamručela jsem do telefonu.

,,Ty seš máslo.Justin si z tebe jen vystřelil."Pořád šel slyšet jeho neutichající smích.

,,Tak řekni milímu Bieberkovi ať si políbí tu svou hezounkou řiťku a nechá mě napokoji,jo a ten mobil si nechám." Celou dobu nedutal ani se nebránil když jsem zrušila hovor.

Mobil jsem složila do kapsy u kalhot protože jsem nechtěla jej dávat zpět do tašky.

Vyrazila jsem rozžhavenou,letní ulicí domů.Začal mi pípat mobil a já ho neochotně vzala.

,,Mám hezkou řiťku?" Jeho arogantní hlas se mi vpíjel do ucha.

,,Ironie brouku,vypadáš jal sfetlá fretka.'' Hovor jsem ukončila a strčila jsem ho zpět do tašky.

Po hodině jsem konečně došla do baru a svalila jsem se na první židličku co jsem uviděla.

,,Ahoj Faith co tady děláš?" Emily se na mě usmála a dál čepovala pivo.

,,Já jsem utekla z nemocnice.'' Nad tím co jsem se řekla jsem se musela zasmát.

,,Chceš něco na pití ?"

,,Džus.'' Mile jsem se usmála.Po pár sekundách předemnou ležele sklenka perfektně vychlazeného džusu.

,,Chtěla by ses vrátit do práce ?"

,,Jo,nastoupím jned zítra.'' Mile jsem se na Emily usmála a vyrazila jsem domů.

Část není taková jaká by měla být jelikož spím u kamarádky,tak tu nejde udělat vážná nálada XD.
Ps: Děkuju za vote,komenty na minulé části,dyžtak si pište o věnování..
Xoxo Erin.

Surfers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat