ČÁST VĚNUJU VŠEM ! ♥ - Část věnuju příště tomu kdo napíše nejdelší komentář a ty Ivko brzy,nechci to to věnovat.Zase :D
Faith Pohled :
Doma mě uvítila jen Amanda,protože Bety byla někde na posezení s ostatnímy postaršímy sousedy.
Co to melu?!
Jsou tu jen staří souseďi,žádný sexy soused co by třeba bez trička zalíval pivoňky nebo karafiáty.Nebo štípal dříví z dubu jen v boxerkách a úsměvem, na tváři.
Právě teď sedím na balkónu a vdechuji tu svěží vůňi slaného moře.Vítr mi ovívá vlasy,které jsou konečně umyté. V nemocnici jsem vylezla z postele jen na záchod.
Jsem tak ráda že už netrčím v nemocnici.
Mírně jsem povzdechla a protáhla jsem si nohy,které mírně zakřupaly.Stejný postup jsem zopakovala i u prstů na rukou a na nohou.
Podívala jsem se na oblohu která se zbarvovala do krásné růžové barvy,už dlouho jsem neviděla západ slunce.
Justin Pohled :
Chladná,slaná voda se tříští o mé promočené tělo.
Už jezdím několik hodin.Vlastně tak čtyři.Přesně od toho divného telefonátu s Faih,nějak mě to sebralo a já ani netuším proč.
Z mého přemýšlení mě vytrhne obrovská vlna která se roztříští o mě tělo.Tlak je tak vysoký že se na prkně neudržím a spadnu do vody.
Podplavu pod zbytkem vln která se valý k pláži.
Rychle vyplavu a zhluboka se nadechnu.
Mám dech který vydrží dlouho,ale nedávno jsem začal kouřit a to my na plíce škodí.Vím to,ale cigareta je jako droga slasti která pomůže v nejhorší chvíly jen ona mi dokáže uvolnit svaly.
Teda když nepočítám sex.
Zatahám za středně tlustou šnůrku kterou mám zaplou na noze.Pomalu nahmatám prkno,které se zaseklo v útesu.
Zatáhnu za něj a kousek jeho špičky skončí v útesu.No co musím ho nechat opravit.
Možná si právě myslíte že serfař s tolika penězy má na tucet prken,ale todle je srdcovní.Dostal jsem ho od babičky a dědi předminulý rok k vánocům.
Je bílé a přes celou jeho výšku má fialový pruh,která má do šířky tak osum centimetrů.Babička říká že si tam mám nechat něco napsat až sám budu chtít.Zatím my ale nic neuktvělo v paměti.
Je mi zima asi půjdu domů ale nejdřív do baru.Sice s prknem ale to nevadí.Řeknu ať mi ho schovají.
Faith Pohled :
Jsem v baru,celá utahaná po celodenní makačce,sice jsem řekla že nastoupím až zítra ale Lusy jedné z barmanek se udělalo zle a já jsem nechtěla aby tady byla Emily sama.
Sedím za barem na stoličce a popíjím džus.
Zvoneček zazvoní.To je znak toho že někdo přišel.Zvednu oči a podívám se kdo nás navštívil.
Pohled se mi zastaví na klukovi v šedé supra mikyně který v rukách drží serfařské prkno.Až po chvíly my dojde že je to Justin.
Konfrontace je tu.
Části začnu psát,asi z víc pohledu Justina.Prostě tam bude častěji :)
Erin. Xoxo
PS: PIŠTE SI O VĚNOVÁNÍ ♥