Hoofdstuk 3

26 4 2
                                    

Mijn wekker ging af om 9u en nadat ik uit mijn bed kwam ging ik direct naar beneden. "Zo vroeg dat je op bent, je weet toch wel dat het nog maar 9u is hé?" Ik draai met mijn ogen. "Natuurlijk weet ik dat mam, maar om 11u moet ik klaar staan want ik ga samen met Rachel gaan shoppen." "Als het zo zit" zegt mama lachend. Weer draai ik met mijn ogen en ik begin mijn ontbijt klaar te maken.

Om kwart voor 10 ga ik terug naar mijn kamer en neem een douche. Twijfelend sta ik in mijn inloopkast. Wat zou ik vandaag aandoen? Ik koos voor een blauwe skinny jeans en een een zwart topje samen met mijn slip-on vans en mijn leren vestje. Ik doe snel mijn make up aan als ik zie dat het al kwart voor 11 is.

Ik sta buiten
Stond in het berichtje van Rachel ik pakte snel mijn handtas en deed er mijn portemonnee in.

Oke ik kom

Ik loop de trap af en zei: "Tot vanavond mam!" "Tot vanavond liefje!"

"Heyy! Ik heb je gemist!" Zei ik tegen Rachel toen ik haar een knuffel gaf. "Ik jou ook hoor! Kijk ik heb al een taxi geregeld."
"Je bent een schat!" Zei ik tegen haar.
"Weet ik toch"

Om 6u 's avonds hebben Rachel en ik elke winkel gedaan dat er is, en heb ik aardig wat zakken bij me. "Gaat je moeder het niet erg vinden dat je zoveel gekocht hebt?"
"Nee hoor, mijn vader heeft 500 euro op mijn bankrekening gezet voor dingen die ik moet kopen voor op reis."
"Wat? 500 euro? Waarom dat wel?"
"Weet ik veel ik ben wel zijn enigste dochter en ja, hij verwent mij een beetje."
"Een beetje? Megaveel ja" Zei Rachel lachend. Als antwoord draaide ik met mijn ogen.

Toen de taxi bij mijn huis was stapte ik uit en gaf hem genoeg geld om ook nog Rachel af te zetten. ik nam afscheid van haar en deed de deur open van mijn huis.

"Sara?" Roept mijn broer. "Nee" roep ik terug en ik ga naar boven. Ik douche me en doe mijn slaapkleding al aan en ik ga naar beneden om avondeten te eten.

Als ik in de keuken kom zie ik een briefje op tafel.
Sara en Mathis, je vader en ik zijn gaan eten vanavond. Er zijn boterhammen in de diepvries, en beleg in de frigo.
Alvast slaapwel
Zuchtend keek ik naar het briefje. Menen ze dat nu? Ze konden zowel mij een sms verstuurd hebben zodat ik iets kon meenemen.

Rond 10u kroop ik al in bed ik was super moe.

~~~

Hallo iedereen! Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Laat het me weten in de comments!

Greetz Sarah

Naar Nooit Meer TerugWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu