Hoofdstuk 1

71 5 1
                                    

"Sara!" Zegt mijn moeder. "Ja?" Zeg ik afwezig terwijl ik op Instagram aan het scrollen ben. "Ik zeg nu al drie keer je naam! Ik moet je iets vertellen." Vragend kijk ik op van mijn gsm. "Je gaat naar Spanje. Voor een maand." Meteen wordt ik superblij, hele dagen zonnen en zwembad terwijl ik op mijn wenken bedient wordt. Zalig!
"Maar," zegt ze, "er zijn 2 voorwaarden. Ten eerste je gaat met de auto er naar toe en ten tweede je neemt Simon mee." Wat? Simon? Nee dat kan niet! "Mama het is toch niet die Simon van je beste vriendin he?" "Ja, Sara zoetje, het is die Simon." Nee, denk ik dat kan niet waar zijn! Ik loop naar mijn kamer en ik bel meteen naar Rachel, mijn beste vriendin.

"Kun je dat nu geloven?" Vraag ik aan Rachel nadat ik haar de situatie heb uitgelegd, "samen met puisterige Simon een maand op reis!"
"Maar Sara, je zit wel in Spanje je hoeft toch niet tegen hem te praten daar in het resort?"
"Dat is nu net het probleem zijn ouders hebben daar een huis in Spanje, dus ik moet wel met hem praten!"
"Misschien is hij uiteindelijk toch leuk?" Oppert ze.
"Ik hoop het." Zei ik zuchtend.
~~
Dankje om mijn verhaal te lezen!
Sorry als het wat kort is, het tweede deel volgt volgende vrijdag!

Greetz Sarah ♡

Naar Nooit Meer TerugWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu