Hoofdstuk 15

18 3 0
                                    

"Sara?" Vraagt een stem als ik op de lift sta te wachten. Ik draai me om en zie Brend staan "gaat het?" Vraagt hij bezorgd. Ik begin harder te huilen en schud van nee. Hij neemt me in zijn armen en ik sla mijn armen ook rond hem. Het maakt me niet uit dat ik hem eigenlijk niet ken, ik voel me veilig bij hem.

"Wat is er wel?" Vraagt hij me. "Ik slaap nu dus bij Simon op de kamer, want er was een probleempje in mijn kamer." Begin ik te vertellen, "Ik was me dus aan het douchen en hij was aan het skypen met een of andere Isabella. Ik was mijn kleren dus vergeten en ik kwam met mijn handdoek rond mij mijn kleren in de kamer halen en die Isabella had dat dus gezien. Hij riep tegen haar dat zij niet over zijn leven mag beslissen en dat zij zijn vriendin niet is. We zaten dus in het restaurant en hij zei niks en hij was ook super afwezig. Ik begon dus mij kwaad te maken op hem en dan begon hij tegen mij te roepen en ik riep iets terug en dan ben ik kwaad weggelopen." Eindig ik het verhaal "Sorry als je er niet veel van verstaan hebt maar ik ben niet zo goed in verhalen vertellen" zeg ik nog.

"Maar dat geeft niet hoor" zegt hij. "Wil je iets gaan doen? Zodat je je gedachten kan verzetten?" "Is goed ik kan toch niet in de kamer" Zeg ik en ik glimlach naar hem. "Maar eerst ga ik naar het toilet om de schade te zien aan mijn make up" "Dat is misschien wel een goed idee" lacht hij.

Ik voel me nu al beter.

P.O.V. Simon

"Nee, laat me gewoon met rust!" Roept Sara met tranen in haar ogen naar mij. Ze draait zich om en loopt weg. Ik plaats mijn ellebogen op tafel en leg mijn hoofd in mijn handen. Ik zucht. Wauw Simon, denk ik in mijzelf, je hebt wel een record verbroken. In 1 avond haten 2 meisjes je nu. Fantastisch. Ik kijk rond en zoek een ober. O wauw er zijn superveel hoofden naar mij toe gedraaid. Zo mooi ben ik nu ook weer niet. "Ober!" Roep ik naar de ober als ik hem zie. "Kan ik u helpen?" vraagt hij als hij bij mij is "Zou ik de rekening mogen?" "Ja hoor komt direct" zegt hij en hij loopt weg. Nog steeds zijn er een paar mensen naar mij aan het kijken. Ik geef ze één voor één een dodelijke blik en ze kijken eindelijk weg.

Na een tijdje komt de ober terug met de rekening. Ik betaal en loop het restaurant uit naar de liften.

Ik kijk rond in de kamer. Shit. Ze is hier niet. Ik ga op het bed zitten en probeer haar te bellen. "Hallo met Sara ik ben er even niet laat een boodschap achter na de piep" Hoor ik en ik leg toe. Oke oftewel is ze ontvoerd oftewel heeft ze een ongeluk gehad en ligt ze in het ziekenhuis.

Ik hoor mijn telefoon afgaan en ik neem op zonder te kijken wie er belde
"Sara? Waar zit je in godsnaam?" Zeg ik meteen.
"Rustig man, wie is Sara nu alweer?" "James?"
"Ik ben James ja"
"Waarom bel je?"
"Vertel ik je direct wel, zeg eerst jouw probleem"
"Je weet dus dat ik op reis ben met de dochter van de beste vriendin van mijn moeder?"
"Ja"
"Oke dus ik ben misschien een beetje tegen haar uitgevlogen, en nu is ze weg"
"Weg?"
"Ja poef, en ze neemt haar telefoon niet op."
"En waarom heb je dat gedaan?"
"Ik heb misschien een beetje ruzie gemaakt met Isabella en ik was een beetje afwezig. Sara maakte daar een opmerking over en toen ben ik een beetje boos geworden"
"Shit man"
"Wat moet ik nu doen?"
"Wachten, ze zal wel terug komen."
"En hoe weet jij dat nu?"
"Meisjes komen toch altijd terug naar jou? Meestal gaan ze wel niet weg maar kom"
"Haha zeer grappig hoor. Maar nu jij"
"Oke dus, je kent wel Sam, die gast waar ik mee stuurde?"
"Ja?"
"We zijn officieel!"
"Wauw dat is fantastisch James! Sorry dat ik zo enthousiast ben maar ik vind het echt leuk voor jou, je hebt al zolang een oogje op hem"
"Ja ik weet het" zegt James lachend, "Maar blijf wachten in de hotelkamer ze zal terugkomen, niemand kan van jou wegblijven"
"Niet grappig James, niet grappig"
"Oke maar ik ga nu hangen bye!"
"Bye! En veel geluk met Sam"

Ik maak me klaar om naar bed te gaan en zet mijn telefoon op het luidste, zodat ik zeker wakker word als ze belt. Niet veel later val ik in slaap.

~~~

Tadaaa! Een nieuw hoofdstuk!

Omg meer dan 200 reads 😱😱 dankuuu 💕💕

Xxx Sarah

Naar Nooit Meer TerugWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu