2.Bölüm: Esrarlı Bir Gün

134 6 0
                                    

Skyler'la bizim evden yürüyüş mesafesinde bir parka gittik. Banklara oturduk, havadan sudan konuşmaya başladık. Sonra biri aradı ve Skyler'a gelemeyeceğini söyledi. Arayan en yakın arkadaşı Cole'muş. İçimden bu çocuğun Lisa'nın bahsettiği yakışıklı çocuk olmaması için dua ediyordum.

   Gökyüzüne baktım,  hava kararmıştı. Skyler "Haydi seni evine bırakayım" dedi.Evin önüne geldik, Skyler bana doğru döndü ve:

-Sağol, gerçekten insana iyi geliyorsun.

-Bir şey değil, iyi akşamlar.

-Şey Scarlett, yarın okul çıkışı kafeye gidelim mi?

-Bilmiyorum, sonra konuşsak annem merak etmiştir.

-Peki, iyi akşamlar.

Gülümsedim ve içeri girdim. Kendimce çok istekli görünmemeye çalışıyordum. Çünkü ne de olsa daha yeni tanışmıştık.   

   Kapıyı açtığımda annem bana gülümsüyordu. Galiba anlatmıştı ondan hoşlandığımı. Ben genelde birinden hoşlandığımda onun karşısında konuşamam, yanaklarım kızarır. Hemen Lisa'yı arayıp Cole'u sevip sevmediğini sormalıydım. Aradım ve onun Skyler'ın arkadaşı olduğunu söyledim. Sevindi tabi ki. Neyse artık yatmalıyım bu kadar sevinç yeter.          

   Ertesi gün uyandığımda ilk işim saçlarımı fönlemek oldu, daha sonra krem süveterimi ve stretch pantolonumu giydim çünkü krem çizmelerime uydular. Servise bindim, okulun önüne geldim nedense bugün bahçe çok kalabalıktı. Bu kadar insan neye bakıyor derken yerde kolları parçalanmış bir öğrenciyi gördüm.Sanırım bir hayvan tarafından saldırıya uğramıştı çünkü bunu kesinlikle bir  insan yapamazdı. Bu sahneye daha fazla dayanamadım ve hızlı adımlarla sınıfa yürüdüm.

   Lisa ile Cole karşı karşıya oturmuş konuşuyorlardı. Lisa'nın yanına oturdum ve Skyler da yanımıza geldi. Benim korku dolu bakışımı görünce:

-Scarlett, neyin var? Çok değişik bakıyorsun etrafa.

-Şey, sadece kapıdan gelirken gördüklerim...

-Hımm, Allix'ten bahsediyorsun... Onu bir kurt parçalamış dedi. Lisa:

-Ne? İyi de kurt buraya nasıl gelebilir? deyince Cole bize garip bir bakış attı ve:

-Neyse ben gidiyorum ders başlıyor dedi.

Skyler da ayrıldı ama ben ders boyunca kurdu düşündüm, gerçekten nereden gelebilirdi? Sonuçta bir şehirdeyiz ve yakınımızda bir orman dahi yok.         

Okul bitti ve ben de Skyler'la kafa dinlemek için kafeye gittim. Sabahki konudan hiç konuşmadığımız için mutluydum. Skyler'ın müzik zevkini merak ettim ve telefonunu istedim o da verdi. İşin ilginç yanı en son aynı müziği dinlemiş olmamızdı. Sonra lavobaya gideceğini söyledi ve 1 mesaj geldi. " Okuldaydım kardeşim " mesaj Cole'dandı. Skyler ona "Dün nerelerdeydin hani akşam  buluşacaktık"  yazmış. Niye Cole dün akşam okula gitsin ki? Şu an kendi kendime Sherlockçuluk yapıyordum. Bunu düşünmeyi bıraktım çünkü Skyler gitmek istediğini söyledi.        

Kafeden eve doğru yürüyorduk. Bana birinden uzak durmamı söyledi. Adı Dylan olan bir çocuk. Neden olduğunu sordum ve bana zarar verebileceği gibisinden bir şeyler dedi. Yoksa Dylan'ın bir kurdu mu var diye düşünmedim değil :D        

 Eve geldik el salladı ve gözden kayboldu. Annemle beraber yemek yedim ve odama çıktım, yatağıma uzandım ve sadece düşündüm. Gerçekten yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Acaba Skyler da beni seviyor muydu? Yoksa böyle mi devam edecekti?

Aşkın PençesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin