(Chapter 6)

3.7K 261 16
                                    


Már jó fél órája csak a plafont bámulom mikor V megmozdult a karjaim között.

Azonnal rá emelem tekintetemet és látom,hogy éppen ásít és szemeit próbálja kinyitni.Ki is nyitja,ám azonnal vissza is hunyja és megnyalja ajkait.

Szemeim azonnal dús ajkaira vándorolnak és azokat kezdem el nézni.Meg akarom én is nyalni..Hogy mi?!Nem gondolhatok ilyenekre..Aish..

Önostorozásomat V nyögése szakítja félbe így újra arcára nézek és látom,hogy szemeit újra kinyitja.

Még pislog párat és álmos szemekkel néz egyenesen az én szemeimbe.Kell neki pár másodperc mire felfogja mi is történik,és mikor ez megtörténik szemei egyből kikerekednek és felkapja fejét mellkasomról és azonnal nyakamba ugrik,szorosan átölelve.

Felfogni sincs időm mi történik,egyszerűen csak én is átölelem és beszívom finom illatát.

-Jól vagy?-hallom meg kissé rekedtes hangját fülemnél,ami miatt kiráz a hideg és szorítok ölelésemen.

-Persze.Nem történt semmi csak rosszul lettem,nyugi.

-Nem történt semmi?!-hallom meg kissé hisztérikus hangját és egyből felegyenesedik és felém mászik,úgy néz le rám-Szerinted az,ha egyszer csak összeesel előttem az semmi?Azt se tudtam mi van veled,é-én nagyon megijedtem,azt hittem valami komoly bajod esett..Mégis mi történt?

-Tényleg semmi komoly,csak elfogadtam egy poharat valakitől és szerintem drog volt benne vagy valami olyasmi..-motyogom,azonban nem merek ránézni.Túl közel érzem magamhoz és ez zavarba ejtő számomra.

-Hogyan lehetsz ennyire hülye?Annyira aggódtam érted.-suttogja szinte az utolsó szavakat,és erőt gyűjtve ránézek és azonnal meg is pillantom kissé könnyes szemeit.

Halványan elmosolyodok végül csak nyakát átkarolom és úgy húzom le magamhoz,hogy át tudjam ölelni.Szinte azonnal hozzám bújik és ő is átölel.

Ismét beszívom kellemes illatát és lehunyom szemeimet és hátát kezdem el simogatni.

-Legközelebb nem hagyhatsz el soha,értetted?-dörmögi nyakamba és érzem,hogy még szorosabban bújik hozzám.

-Értettem,főnök.-mosolyodom el és másik kezemmel hajába túrok és azt kezdem el cirógatni.

Nem tudom hány perc telik el így mikor Jimin ront be ismét a szobába.

Azonnal rá kapom tekintetemet és meg is látom ugyanazt a perverz fejet,amit ma reggel produkált.

-Tán megzavartam valamit?-kérdezi köztem és V között jártatva tekintetét és beljebb jön,majd megáll az ágy előtt.

-Kopogni luxus,te idióta?-kérdeztem miközben felsóhajtottam és éreztem,hogy V leszáll rólam majd mellettem foglal helyet ülve.Ezt nem hiszem el..

-Nehogy neked álljon feljebb,ez az én házam és örülj,hogy itt aludhattál.-mondja és szúrósan néz rám,mire csak felciccegek.

-Inkább azt mondd mit akarsz.-szólal meg mellőlem V.

-Jaa,csak annyit akartam,hogyha ki romiztátok magatokat,akkor lassan indulhatnátok,mert anyámék minnyá' hazaérnek és nem szeretnék lebukni.

------

-Készen vagytok?-hallom meg mögülem barátom hangját.

-Igen.-válaszolok majd felkapom cipőmet és már az ajtó előtt is termek kinyitva azt-Kösz ezt a remek bulit.-ironizáltam neki.

Love or Friendship? (Befejezett)Where stories live. Discover now